Toon je dagtripfoto...
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Toon je dagtripfoto...
Is deze al geweest? Maand geleden in Z.Spanje. 

-
mecapuet
Nog eens met mijne blauwe bmw in het water geweest...

Gr, meca.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
tweecilinderke
zeg meca zout ge u nie beter ne keer nen boot kopen ,elke foto dat ge hier opzet is nat

R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
mecapuet
Is om mijn Richa pak te testen, hebben ze nieuw membraam in gezet...tweecilinderke schreef:zeg meca zout ge u nie beter ne keer nen boot kopen ,elke foto dat ge hier opzet is nat![]()
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
Relax
Volgens mij vind je blauw lelijk en wil je 't van je motor én je pak spoelen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen-
Nahoj
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Aan de stand van uw stuur te zien , stond uw moto stil op de middenbok. 
-
Nahoj
harald ik was naast de fotograag aan het sturen heHarald schreef:Aan de stand van uw stuur te zien , stond uw moto stil op de middenbok.
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
pas op he Harald;
want die jongen is een echte Viking he , drinkt zelfs Bier met Ballen
want die jongen is een echte Viking he , drinkt zelfs Bier met Ballen
BMW R 1200 GSA (2007)
Kijk niet waar je heen gaat, maar kijk waar je heen wilt
Kijk niet waar je heen gaat, maar kijk waar je heen wilt
Nu nog wel ja....viking16 schreef:........drinkt zelfs Bier met Ballen
-
Den Woesten
Pieve Sócana 

3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
als je uw gas kan blokkeren is dat niet zo moeilijk hoor Harald. Ik geloof zelf dat je me ooit vertelde dat je nog mensen kende die dan deden.Harald schreef:Aan de stand van uw stuur te zien , stond uw moto stil op de middenbok.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Relax
Zelfs zonder blokkeren lukt dat: genoeg snelheid, weinig toeren, hoge versnelling. Voor zo'n boxer zich verslikt...
Harald bedoelt dat z'n stuuruitslag aangeeft dat ie niet rijdt en ik denk dat ie gelijk heeft. Het stuur staat scheef, naar rechts toe. Is ook ni toevallig dat de fotograag een stukje mist. En die Viking is nogal in voor dat soort grappen.
Harald bedoelt dat z'n stuuruitslag aangeeft dat ie niet rijdt en ik denk dat ie gelijk heeft. Het stuur staat scheef, naar rechts toe. Is ook ni toevallig dat de fotograag een stukje mist. En die Viking is nogal in voor dat soort grappen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Mathy
Gisteren de Kickstartrit van 2010 eens overgedaan. Mooie tocht door Noord-Frankrijk,
we komen toch altijd weer verrassend mooie baantjes tegen. Hieronder aan de "Moulin de Watten".

we komen toch altijd weer verrassend mooie baantjes tegen. Hieronder aan de "Moulin de Watten".

Ik heb foto's van enkele collega's die het ook doen.J schreef:als je uw gas kan blokkeren is dat niet zo moeilijk hoor Harald. Ik geloof zelf dat je me ooit vertelde dat je nog mensen kende die dan deden.Harald schreef:Aan de stand van uw stuur te zien , stond uw moto stil op de middenbok.
J
Rijden dan tegen een 60Km/u .... kwestie van voldoende te bollen zonder gas te geven.
Volledig just relax;Relax schreef:Zelfs zonder blokkeren lukt dat: genoeg snelheid, weinig toeren, hoge versnelling. Voor zo'n boxer zich verslikt...
Harald bedoelt dat z'n stuuruitslag aangeeft dat ie niet rijdt en ik denk dat ie gelijk heeft.
Het stuur staat scheef, naar rechts toe.
- Is ook ni toevallig dat de fotograag een stukje mist. En die Viking is nogal in voor dat soort grappen.
-
Den Woesten
Prachtig weer voor een ritje langs de landgrens met Nederland

3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
-
Den Woesten
waar is da ?

-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Mod's, Hier mag ook wel eens grote kuis gehouden worden, de eerste posts dateren nog van 2005
Houdoe
Mod's, Hier mag ook wel eens grote kuis gehouden worden, de eerste posts dateren nog van 2005
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Hoi,
Zondag j.l. de GSA eens in gaan rijden.
Heb een prachtige rit gereden over alleen maar kleine weggetjes die grofweg van ons thuis in Zeeuws Vlaanderen in een rechte lijn door Vlaanderen en de Ardennen naar het noorden van Frankrijk liep links van Brussel en Charleroi (op de kaart gezien)
Eénmaal in Frankrijk aangekomen linksaf richting Luxembourg.
Prachtig mooi met af en toe een onverharde weg ertussen.
In Luxembourg zoals altijd een mooie ronde gemaakt over de prachtige wegen daar waar geen eind aan bochtjes lijkt te komen.
Dan Luxembourg uit via Deutschland, stukje door "die Heimat" en daarna terug België in en via de lijn Vielsalm, Trois-Ponts, Werbomont, Hamoir, Huy en Hannut de E40 op richting Leuven, Brussel en Antwerpen.
In totaal 746km gereden waarvan de laatste 124km snelweg, dit omdat het al donker was inmiddels en koud begon te worden en ook omdat de wegen in België zo slecht liggen
dat ik dacht, "we gaan op huus an"
De nieuwe GSA is eindelijk ingereden want met de 588km die ik er hier in de polder tijdens korte ritjes al opstaan had staat de teller nu op 1334km.
Groetjesssssssssssss

Zondag j.l. de GSA eens in gaan rijden.
Heb een prachtige rit gereden over alleen maar kleine weggetjes die grofweg van ons thuis in Zeeuws Vlaanderen in een rechte lijn door Vlaanderen en de Ardennen naar het noorden van Frankrijk liep links van Brussel en Charleroi (op de kaart gezien)
Eénmaal in Frankrijk aangekomen linksaf richting Luxembourg.
Prachtig mooi met af en toe een onverharde weg ertussen.
In Luxembourg zoals altijd een mooie ronde gemaakt over de prachtige wegen daar waar geen eind aan bochtjes lijkt te komen.
Dan Luxembourg uit via Deutschland, stukje door "die Heimat" en daarna terug België in en via de lijn Vielsalm, Trois-Ponts, Werbomont, Hamoir, Huy en Hannut de E40 op richting Leuven, Brussel en Antwerpen.
In totaal 746km gereden waarvan de laatste 124km snelweg, dit omdat het al donker was inmiddels en koud begon te worden en ook omdat de wegen in België zo slecht liggen
De nieuwe GSA is eindelijk ingereden want met de 588km die ik er hier in de polder tijdens korte ritjes al opstaan had staat de teller nu op 1334km.
Groetjesssssssssssss

BMW R 1200 GS Adventure
Yamaha XT 660 Z Ténéré

Yamaha XT 660 Z Ténéré

-
Jo De Paepe

hey , ken dat daar , is een klein weggetje in de burt van Weiswampach (L) monument van een neergestorte Lancaster bommenwerper.
mooi weggetje richting Duitsland
-
Jo De Paepe

weet nu nog altijd niet waar dienen Harley Liberator staat
Oei, oei, als da nog maar goed komt met je garantie.GS Gino schreef: De nieuwe GSA is eindelijk ingereden want met de 588km die ik er hier in de polder tijdens korte ritjes al opstaan had staat de teller nu op 1334km.
-
Den Woesten
Jo,Jo De Paepe schreef:
weet nu nog altijd niet waar dienen Harley Liberator staat
La Glanerie-Rumes, is wel eens leuk om langs daar te rijden ,een beetje verder is café "La Cloute, rue de l'elnon 8, 7644 La Glanerie" daar zagen we Suzuki 750 tweetakt met 3 in1 , Honda CB 250, Laverda 1000 drie cylinder, CB 750. De café was niet open, maar Roland de baas is naar buiten gekomen, om ons te zeggen dat nu zijn zoon de zaak openhoud daar hij niet meer veel ziet, was dus nog iets te vroeg.
Kijk eens op youtube " La Cloute vingtage bar" en dit zal je zeker aantrekken om eens te gaan.
groeten, Steven.