Schuberth helmen: dubbel vizier beschikbaar

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Guy
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:16
Locatie: Merelbeke

Schuberth helmen: dubbel vizier beschikbaar

Bericht door Guy »

dag allen,

Kan iemand mij laten weten of Schuberth voor de helmen "Concept" alsook S1 dubbele vizieren kan leveren ?

Dergelijk vizier in combinatie met de ingebouwde zoinneschermpjes van die helptypes lijkt mij de ideale oplossing.

Ik ben stilaan al het "gefoefel" met aparte zonnebril, fog-city-fogshield, e.d. kotsbeu. :evil:
R1100GS 1994
"Reizen is je openstellen voor de wereld"
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

Een pinlock is er in ieder geval niet.

http://www.pinlock.nl

Ik ben vandaag ook eens een S1 op mijn koppeke gaan zetten. Ze hadden wel mijn maat niet :cry: , ik heb efkes een maatje te groot en dan een maatje te klein geprobeerd en het zit in ieder geval veelbelovend.
Nu nog wachten tot ze mijn maat binnenhebben, dan nog s passen en ik denk wel dat ik een S1 ga kopen.
Hubert NYS
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 sep 2004, 09:15
Locatie: Evergem

Bericht door Hubert NYS »

Guy, als je even bij Hein Gericke binnenwipt in St Denijs Westrem, dan zal je vlug geholpen zijn. Die heeft een systeem om je origineel helmvizier van een dubbel vizier te voorzien.
Veel succes
Nasjke
2002 R850R Zilver.
Guy
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:16
Locatie: Merelbeke

Bericht door Guy »

bedoel je dan iets anders dan de "fog-city-fog-shield" die je in je vizier kleeft ? Want die heb ik al, en ik ben er niet echt tevreden over. Kleeft niet goed. Ik heb zogezegd de versie die verkleurt in functie van de hoeveelheid zonlicht, maar ook dat werkt niet !
R1100GS 1994
"Reizen is je openstellen voor de wereld"
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Guy , ik had ook een schuberth helm.
Ik heb weet van een electrich verwarmd scherm
kostprijs 200€

Ik heb via Pinlock Nederland een pinlock exemplaar bemachtigd.
Prijs 35 €

Wel zelf te monteren , dus gaatjes boren enzovoort .
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Hubert NYS
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 sep 2004, 09:15
Locatie: Evergem

Bericht door Hubert NYS »

Neen guy, dit systeem plak je niet in je vizier. Het is een systeem zoals bij NOLAN. Twee gaatjes boren in je origineel vizier, en aan de binnenkant wordt er een dubbele bglazing aangebracht. Werkt perfect. Kost ongeveer 25 Euro.
2002 R850R Zilver.
Plaats reactie