Teaserke...(s)Campi Di Pampi schreef:Husqvarna komt met een hoogpotige 2-cyl van 990cc...
http://www.youtube.com/watch?v=d5SYAllJ ... r_embedded[/video]
Moderator: GVN
Teaserke...(s)Campi Di Pampi schreef:Husqvarna komt met een hoogpotige 2-cyl van 990cc...
Als je stevige,solide opties wil moet je meestal naar aftermarket spullen en anders ze zelf maken/aanpassen.Danny schreef:Ik breek de Yamaha of andere niet af maar ik begrijp hun ingenieurs niet, ze moeten eens iemand in dienst nemen die dat brave eens van die moto afveegt en er stevige, solide opties opzet. de Guzzi is ook weer zo'n braaf brommerke, en de GS mag dan veel verkocht zijn de GSA is de te kloppen motor.maar ja he hier zitten er veel die niet willen wijken van bmw en er zeker niet de mindere punten gaan kunnen toe geven
Dan moet je met wat anders voor de dag komen op vlak van koffers, reisvaardigheid, zadel pakdrager, looks etc...
volgens mij maken ze ze te braaf met uitzondering van de KTM want dat is ne geweldige ketel...
Tja daar gaat het niet over he, op de afdeling marketing moet jij al niet beginnen.Sorry maar dan hoeft het voor mij niet meer hoor, dan mogen ze de GS, Stelvio, Ténéré,... laten zoals ze zijn... ik vind ze mooi zo
Danny schreef: De look is doorslaggevend en kom nie af dat je eerst naar ja vrouw haar diplome hebt gevraagd voor je naar haar tieten of kont keek.
Die van ons had nog geen tieten toen ik haar leerde kennne!Iron Gonzo schreef:Danny schreef: De look is doorslaggevend en kom nie af dat je eerst naar ja vrouw haar diplome hebt gevraagd voor je naar haar tieten of kont keek.
Ja zeker , een heel mooie motor , vriend motard geeft er ene in mat zwart en grijs .blaft schreef:Sta op het punt mijn GSA te verkopen voor de Stelvio, vind hem bangelijk mooi. Mooier dan de gsa maar dat is uiteraard persoonlijk.
VRA motorsgianni schreef:blaft waar ben je gaan testen?
niet overal hebben ze een ntx in demo staan en zou hem ook nog is willen testen