bmw rally 3 pak

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
suy
Berichten: 249
Lid geworden op: 16 okt 2004, 15:17
Locatie: Antwerpen/Wilrijk

bmw rally 3 pak

Bericht door suy »

Heeft er iemand ervaring met het bmw rally 3pak

mvg
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Re: bmw rally 3 pak

Bericht door luc boxer »

Ja suy, maar blijf maar bij uw rally2 ;)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
Lucifer
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 sep 2010, 15:37
Locatie: Rijmenam

Re: bmw rally 3 pak

Bericht door Lucifer »

Ik heb er mij vorige week net eentje aangeschaft. Ik vind het pak goed zitten. Het pak is niet goedkoop en het is zeker geen pak om heel het jaar door mee te rijden, voor de lente/zomer/herfst is het echter ideaal, dit jaar trek ik ermee naar de Alpen, Pyreneëen en Spanje en volgend jaar staat Noord-Afrika op het menu.

Daarnet nog een toerke gedaan enkel met een T-shirt onder de jas (6°C), voor langere ritten precies toch best iets bij aantrekken :grin:, al viel het nog vrij goed mee.

Hieronder wat beeldmateriaal voor de kijklustigen:

http://www.youtube.com/watch?v=hH2VM3WvhyQ[/video]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Abj
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2010, 18:05
Locatie: Ieper - België

Re: bmw rally 3 pak

Bericht door Abj »

Rij zelf nu al half jaar met rallye 3. En ben er algemeen tevreden over mits je rekening houdt dat dit een semi-rallye pak is.

Zelf rij ik dagelijks 250km woonwegverkeer. En ik had misschien beter ander pak gekocht voor dat woonwerkverkeer. Maar aangezien ik geen geld over heb, heb ik dit pak voor zowel woonwerk als reisverkeer.
Enkele opmerkingen over het pak

- Het zit heerlijk.
- In de zomer, heb je lekker veel ventilatiemogelijkheden.
- Redelijk wat bescherming, ook voor offroadgebeuren.
- Het zit er ook stoer uit en past bij mijn GS.

- Pak is zeker niet warm. Ik heb er tijdens de koude weken mee gereden maar wel met een eletrisch vestje eronder. Dat lukt dat aardig.
- Pak is zeker goed waterdicht maar slorpt wel veel water op. Dus als het echt regent, best regenpak aantrekken.
- Pak trekt heel veel vuil aan. Vanaf dat er een plek op is, blijft dit plek er. Al vanalles geprobeerd maar de vuiligheid gaat er praktisch niet van.
- De kwaliteit is goed maar heb toch al probleem gehad met de 'tirette' en met een velcro dat loskwam.

Als een semi-rallyepak wil dan zit je hier goed. Maar denk er toch goed over na voor je het koopt. Ik ben ervan overtuigd dat er prijs-kwaliteit betere pakken op de markt zijn.
Ik ben er heel tevreden over maar heb al meerdere mensen gehoord die niet goed op de hoogte waren van welk soort pak ze gekocht hadden en dan is de teleurstelling soms groter.
Peugeot Fox > Kawasaki KDX250 > Yamaha YZF450 > Kawazaki Z750 '08 > BMW R1200GSA '06 > F800GS '09 > R1200GS Triple Black '12
Lucifer
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 sep 2010, 15:37
Locatie: Rijmenam

Re: bmw rally 3 pak

Bericht door Lucifer »

@Abj Awel kzou het ni beter kunnen zeggen :grin:.
Plaats reactie