Kushitani

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Kushitani

Bericht door Mil »

http://www.motoport.nl/epages/Motoport. ... cts/022791" onclick="window.open(this.href);return false;

Kwalitatief oké?
Iemand ondervinding met kushitani in 't algemeen.
Thx

Mil
Leven is het meervoud van lef...
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Kushitani

Bericht door Relax »

Yep.

Deze vest ken ik niet, maar als die zo afgeprijst is, zou ik niet twijfelen, had ik er ééntje nodig gehad.

't Is een Japans kledingsmerk dat al heel lang de betere kledij levert. Ik heb gelezen dat het BMW-pak dat gelijk loopt met de S1000RR van Kushitani is.
Bij Motoport verkopen ze dat graag als hun topmerk, maar dat is het niet. Apart merk dat los van hun huismerken staat, blijkbaar met een meerderheidsparticipatie van Yamaha. Gelezen bij de noorderburen.
M'n eerste broek van K. was de op één na duurste en lekte na bijna 3 jaar en +80.000km. Netje aan binnenzijde was ook aan gort. Niks verkeerd met die leeftijd en vooral km's, maar kreeg toch nog halve prijs (€220) om een andere Kushitani te kopen. Met afschrijving deed ik winst. Dan direct voor de broek uit eerste klasse gegaan. €500. Heerlijk draagcomfort, met Goretex liner. Na deze komt er opnieuw zo ééntje. Ook mijn zomerhandschoenen en deze voor tussenseizoen komen van hen. Erg aangenaam spul.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Kushitani

Bericht door Mil »

Bedankt, Relax, voor de uitleg waar ik heel wat aan heb.
Leven is het meervoud van lef...
Plaats reactie