stoomreiniger

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Geert I

stoomreiniger

Bericht door Geert I »

Is er soms iemand die ervaring heeft met een stoomreiniger voor het kuisen van de moto? Ik veronderstel dat dit veel minder agressief kuist dan een echte hogedrukreiniger!
Mocht dit echt goed zijn, welk toestel wordt dan aanbevolen, rekening houdend dat het enkel moet dienen voor één moto ( en misschien ook voor de auto) en dus geen professioneel materiaal hoeft te zijn! Graag jullie bevindingen, waarvoor dank!
Léon

Re: stoomreiniger

Bericht door Léon »

.
Laatst gewijzigd door Léon op 27 jun 2015, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Kils
Contacteer:

Bericht door Kils »

Waarom geen stoomreiniger? Dan kan dit bedrijf ook wel stoppen als daar echt een goede reden voor is.
http://www.autostomerij.nl
Afbeelding
Léon

Bericht door Léon »

.
Laatst gewijzigd door Léon op 27 jun 2015, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
costerke

Bericht door costerke »

Kils schreef:Waarom geen stoomreiniger? Dan kan dit bedrijf ook wel stoppen als daar echt een goede reden voor is.
Volgens mij is dat niet echt stoomreinigen want die mannen dragen geen handbescherming.Of zou stoomreinigen dan
toch zo warm niet zijn? :silent: :?: Echt stoom reinigen zou ik toch niet doen i.v.m. logo's, klevers en plastieken kuipdelen ....Kan mis zijn hoor :-?

Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

costeR(T)ke schreef:
Kils schreef:Waarom geen stoomreiniger? Dan kan dit bedrijf ook wel stoppen als daar echt een goede reden voor is.
Volgens mij is dat niet echt stoomreinigen want die mannen dragen geen handbescherming.Of zou stoomreinigen dan
toch zo warm niet zijn? :silent: :?: Echt stoom reinigen zou ik toch niet doen i.v.m. logo's, klevers en plastieken kuipdelen ....Kan mis zijn hoor :-?

Groetjes Rudy.
Stoom krijg je bij meer dan 100° toch? Ik zou dat zeker niet doen, plastick, stickers, dichtingen dashbord etc kunnen daar volgens mij niet echt goed tegen... gewone carwash met hoge druk maar dan niet van heel dichtbij of de gewone tuinslang gebruiken.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
costerke

Bericht door costerke »

Dirk Pauwels schreef:
costeR(T)ke schreef:

Groetjes Rudy.
Stoom krijg je bij meer dan 100° toch? Ik zou dat zeker niet doen, plastick, stickers, dichtingen dashbord etc kunnen daar volgens mij niet echt goed tegen... gewone carwash met hoge druk maar dan niet van heel dichtbij of de gewone tuinslang gebruiken.
Allee, dan heb ik het toch juist vermeld. :cheers: :cheers:

Groetjes Rudy.
zolang mijn baas zegt dat ik teveel verdien doe ik alsof ik hard werk.
2001 R1150RT / 2009 R1200RT / 04/2013 K1600GTL
lekkerweg

Bericht door lekkerweg »

Als je een stoomreiniger overweegt om de machine er briljanter te laten uitzien, zou ik het makkelijker houden door elk jaar een nieuwe motor te kopen.
Want ik vind dat door gewoon handmatig te wassen en poetsen, je ook eventuele ontrechtmatigheden ziet.
Léon

Bericht door Léon »

.
Plaats reactie