Lukas schreef:Relax schreef:... we zitten hier in 't café....
Klopt, maar wel aan de tafel waar over 'wie-kwam-ik-tegen' geluld wordt.
Maar niet getreurd. Ron66 zit in zijne speeltuin. Ga ne keer kijken.

Iedereen is vrij op een forum zijn gedacht te zeggen, niemand verplicht het u te lezen.
Ik heb een topic geopend om een paar kankeraars hun gedacht over mij te laten zeggen zonder ergens off-topic te gaan.
Er gebeurd weinig.
Diegene die mij een mail heeft gestuurd is 'ne goeie' hier op het forum, toch besliste hij zijn lidmaatschap
van de club NIET te verlengen, omdat hij WEL bmw rijdt maar niet meer jullie visie deelt.
Bekijk het hoe ge wilt.....maar met mijn visie en groot bakkes wrik ik toch het een en ander los in dit gepensioneerd Bridgeclubje.
Ik amuseer me hier. Ik hoop voor jullie van harte hetzelfde en hoop hier wat jong bloed binnen te brengen, doorrijders zoals ik en enkele anderen.
Mensen die ervoor gaan. Misschien nog geen 20 jaar of langer (respect!) rijden, maar dit wel van plan zijn.
DIE mensen gaan dit forum de komende jaren levend houden, en ik kan jullie verzekeren, er zitten straffe techniekers tussen, mensen met het hart op de juiste plaats.
En, voor dat julie gaar oordelen, ik heb deze namiddag alles laten vallen om mijne maat (sinds 1986) te gaan depanneren met zijne HD. Heb hem ineens hersteld.
De meesten gaan dit niet willen geloven maar heb aan die goeie man die mij mailde de hele facebook conversatie doorgestuurd.
En nu even on topic: Toen ik thuis vertrok om mijne maat te helpen stond er in de Weggestraat, Merksem, een pracht van een GS Paris Dakar met schoon rode /crashbars-tankguards. Het zal een uur of 3 geweest zijn.
Prachtmachien!
Ron666