openingsrit 18 maart

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Smiley
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 mei 2007, 19:10
Locatie: Wommelgem

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Smiley »

als het niet te veel regent ben ik aanwezig :?:
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door John »

Ik geef verstek. Bezig met CV brander waar ik graag aan verder wil. (en mijnen brommer heeft eigenlijk nog eens een update nodig)
tommeken
Berichten: 324
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:34
Locatie: Wetteren City

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door tommeken »

Ik zal niet aanwezig kunnen zijn.
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door pvde »

Yep,
Ik rij vandaag een toerke rond de kerktoren (+400Km is me momenteel nog iets te veel van het goede).
Ik moet nog ontwaken uit mijn winterslaap en de motorgewenning is er nog niet.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Wild Cat
Berichten: 359
Lid geworden op: 09 feb 2005, 10:41
Locatie: Wilirijk

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Wild Cat »

Alles klaargezet gisterenavond om vanmorgend te vertrekken! Overslaap ik me toch zekers?!!! :-?
Spijtig had er graag bij geweest!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat


"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door sprint »

gisteren wat laat met je verjaardag Chris :-)
Marnix.

Afbeelding
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Al even terug van de rit.... mooie rit....

Afbeelding

Een paar fotootjes hier....

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/BM ... &k=VMSMQKJ" onclick="window.open(this.href);return false;

GRTS Danny
GertH
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 feb 2009, 23:10
Woonplaats: Zonhoven
Locatie: Limburg

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door GertH »

Allez,

de brokkenpiloot is ook terug thuis. Ben op eigen kracht thuisgeraakt, in het goede gezelschap van Migsel (bedankt Michel.). Nen dikke merci aan allen die hulp hebben aangeboden, en een HEEL dikke merci aan de mannen die de moto uit de gracht hebben helpen sleuren!

Op N50 00.855 E4 46.955 onderuit gegaan in rechtse bocht. Moto rechtdoor, en aan overkant van straat de gracht in, gelukkig rechtop zijn wielen (en chance dat er geen teggenligger aankwam). Rechterkant van de moto is onbeschadigd, daar heeft de valbaar zijn werk goed gedaan, maar de linkerkant is goed kapot door de impact tegen de zijkant van de gracht.

Schade op eerste zicht: stuur scheef, scherm kapot, radiatorsteun afgebroken, handkappen kapot, linkerzijpaneel in gruzelementen, kabel pinker geknapt (alle pinkers, snavel, koplamp alsook cockpit nog heel!), valbaren staan nu nog schever dan ze al stonden en uitlaat staat nog wat dichterbij.

Zelf heb ik er niks aan overgehouden, behalve pijnlijke rechterbovenarm en beschadigd ego. Botten, helm, handschoenen en leren pak zijn ongehavend en intussen alweer proper. Toch prachtig gerief zulle zo'n Atlantis pak 8-) .

Gert
Wild Cat
Berichten: 359
Lid geworden op: 09 feb 2005, 10:41
Locatie: Wilirijk

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Wild Cat »

GertH schreef:Allez,

de brokkenpiloot is ook terug thuis. Ben op eigen kracht thuisgeraakt, in het goede gezelschap van Migsel (bedankt Michel.). Nen dikke merci aan allen die hulp hebben aangeboden, en een HEEL dikke merci aan de mannen die de moto uit de gracht hebben helpen sleuren!

Op N50 00.855 E4 46.955 onderuit gegaan in rechtse bocht. Moto rechtdoor, en aan overkant van straat de gracht in, gelukkig rechtop zijn wielen (en chance dat er geen teggenligger aankwam). Rechterkant van de moto is onbeschadigd, daar heeft de valbaar zijn werk goed gedaan, maar de linkerkant is goed kapot door de impact tegen de zijkant van de gracht.

Schade op eerste zicht: stuur scheef, scherm kapot, radiatorsteun afgebroken, handkappen kapot, linkerzijpaneel in gruzelementen, kabel pinker geknapt (alle pinkers, snavel, koplamp alsook cockpit nog heel!), valbaren staan nu nog schever dan ze al stonden en uitlaat staat nog wat dichterbij.

Zelf heb ik er niks aan overgehouden, behalve pijnlijke rechterbovenarm en beschadigd ego. Botten, helm, handschoenen en leren pak zijn ongehavend en intussen alweer proper. Toch prachtig gerief zulle zo'n Atlantis pak 8-) .

Gert
Oesje Gert! Gelukkig ben jij ok he! De rest is herstelbaar!
Grtz, Wild Cat
Onthaalavond vierde vrijdag
Herberg Ter Heide
Bredabaan 1057
2930 Brasschaat


"Non correre mai più veloce di quanto il tuo angelo custode possa volare!"
MiGSel
Berichten: 537
Lid geworden op: 29 sep 2004, 21:26
Woonplaats: Zonhoven
Locatie: Zonhoven
Contacteer:

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door MiGSel »

Hier had Gert 'm geparkeerd:
Afbeelding


Met wat duct tape hebben we de linker flank nog wat kunnen repareren en dan toch maar de snelste weg naar huis genomen.
Afbeelding


Als je nog eens off-road wilt, dan toch maar met die andere brommer hè Gert :wink:
Afbeelding
Danny
Berichten: 6459
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Danny »

Altijd klote als je op je bek gaat... gelukkig ben je zelf ongedeerd. :wink:

Misschien is 't een troost dat de theorie van er zijn slechts twee soorten motards klopt, zij die al gevallen zijn en zij die nog moeten vallen :roll: :clown:

Hopelijk ben je voor een prikje hersteld, misschien eens op http://www.BMWsloop.nl kijken :mrgreen:
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Relax »

Met Frans en Reef een aangename voorjaarswandeling gemaakt. Goed gezelschap, goede rit.

Bedankt aan organisatie & spoedig herstel aan die hierboven.
I respect your opinion. But I don't give shit.
ReeF
Berichten: 188
Lid geworden op: 09 dec 2008, 12:25
Locatie: Schoten

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door ReeF »

Meer moet dat niet zijn, droog kwa weer en gezelschap, Frans leren kennen als prettig mensch en geweldige motard met mooie reisverslagen. Volgende keer graag nog is Frans!

Eerste rit na winterstop doet verlangen naar veel meer.

Hoop dat de schade aan mens en motor hierboven mee valt.
I respect your shit. But I don't have an opinion.

Lid enzo bla bla maar fotoke is weg
Kris adv
Berichten: 560
Lid geworden op: 14 aug 2006, 08:50
Locatie: Westkerke

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Kris adv »

Yep, idd een prachtige rit. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt inrichters !!

Afbeelding

Hier nog enkele foto's :
http://krisp.smugmug.com/Motorcycles/BM ... &k=BVZBvZ3" onclick="window.open(this.href);return false;
karin D
Berichten: 299
Lid geworden op: 05 okt 2006, 16:39
Locatie: dilbeek

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door karin D »

Was weer een prachtige dag ! Dank u Nancy en Bosse voor het mooie ritje . Spijtig genoeg een beetje laat toegekomen in Waterloo door bizarre omstandigheden en daardoor bijna iedereen gemist . Had nogthans véél babbeltjes willen slaan .....
Beetje moe maar héél tevreden weer thuis gekomen .
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door RBee »

platte vis schreef:Yep, idd een prachtige rit. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt inrichters !!

Afbeelding

Hier nog enkele foto's :
http://krisp.smugmug.com/Motorcycles/BM ... &k=BVZBvZ3" onclick="window.open(this.href);return false;
Uitgezonderd deze, mooie foto's Kris. :mrgreen:
@ Nascar: Zullen elkaar dit jaar nog wel eens tegenkomen zeker.Turtles. :-P
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door p@rick »

platte vis schreef:Afbeelding
Awel, efkens off topic, nie voor 't een of 'tander, maar als ik een 1200RT zie met zo'n V-Stream ruit, 't is toch niet schoon hé, véél te groot. Langs andere kant moet ik toegeven dat ik met mijn 1m87 in de winter ook achter zo'n V-stream zit , en dat ik dan wel héél kontent ben dat die vitrine erop staat :wink:
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Dirk Pauwels »

GertH schreef:Allez,

de brokkenpiloot is ook terug thuis. Ben op eigen kracht thuisgeraakt, in het goede gezelschap van Migsel (bedankt Michel.). Nen dikke merci aan allen die hulp hebben aangeboden, en een HEEL dikke merci aan de mannen die de moto uit de gracht hebben helpen sleuren!

Op N50 00.855 E4 46.955 onderuit gegaan in rechtse bocht. Moto rechtdoor, en aan overkant van straat de gracht in, gelukkig rechtop zijn wielen (en chance dat er geen teggenligger aankwam). Rechterkant van de moto is onbeschadigd, daar heeft de valbaar zijn werk goed gedaan, maar de linkerkant is goed kapot door de impact tegen de zijkant van de gracht.

Schade op eerste zicht: stuur scheef, scherm kapot, radiatorsteun afgebroken, handkappen kapot, linkerzijpaneel in gruzelementen, kabel pinker geknapt (alle pinkers, snavel, koplamp alsook cockpit nog heel!), valbaren staan nu nog schever dan ze al stonden en uitlaat staat nog wat dichterbij.

Zelf heb ik er niks aan overgehouden, behalve pijnlijke rechterbovenarm en beschadigd ego. Botten, helm, handschoenen en leren pak zijn ongehavend en intussen alweer proper. Toch prachtig gerief zulle zo'n Atlantis pak 8-) .

Gert

Ben jij dezelfde Gert die mee was op de passenparade 2011? Dan ligt het niet aan het niet kunnen nemen van bochtjes in elk geval :grin: In ieder geval mooi geparkeerd.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
tommeken
Berichten: 324
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:34
Locatie: Wetteren City

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door tommeken »

@ Dirk,

Ik denk het wel, hij is dezelfde persoon volgens mij.
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door RUSOR »

RBee schreef: Uitgezonderd deze, mooie foto's Kris. :mrgreen:
Al een geluk dat ik dan achter die ruit zit want anders had misschien nog slechter geweest....

@ p@rick

Die V stream is net even groot als een standaard ruit.... Staat alleen wat boller en die rare inkeeping van boven is weg. Op de foto staat ze wel helemaal in de bovenste stand. Voor de liefhebbers van doucheschermen zijn er nog wel grotere exemplaren te krijgen :wink:

GRTS Danny
p@rick
Berichten: 4066
Lid geworden op: 24 dec 2004, 14:00
Locatie: Waasland

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door p@rick »

RUSOR schreef:@ p@rick

Die V stream is net even groot als een standaard ruit.... Staat alleen wat boller en die rare inkeeping van boven is weg. Op de foto staat ze wel helemaal in de bovenste stand. Voor de liefhebbers van doucheschermen zijn er nog wel grotere exemplaren te krijgen :wink:

GRTS Danny
Bwa, als ik mijn originele ruit (1200RT model 2008) op mijn V-stream leg is er anders toch een duidelijk verschil hoor...
Greetz,

P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Yves GSA
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 jun 2005, 20:18
Locatie: Herent

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door Yves GSA »

Bosse,
toffe rit en vooral droog gebleven (buiten een drupke).

@GertH : Spijtig van je val. Hopelijk kan je het zonder al te veel kosten herstellen. Weet dat je bochten kan pikken met diene 650. Remember Passenparade :grin:

Yves
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)

-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
GertH
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 feb 2009, 23:10
Woonplaats: Zonhoven
Locatie: Limburg

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door GertH »

Hey Kris,

idd oesje; in mijn helm weerklonken toch wel andere termen hoor.

Ja, Michel, off-road met ne GS = kosten maken hé. Ik vond Waterloo toch wel wat te ver om met de Kawa te gaan hoor.

Dag Dirk, jawel t' is ik, spijtig genoeg. Afgelopen zaterdag nieuwe voorband laten steken (Dunlop TR91); band had er slechts 200km opzitten denk ik. Dat, en waarschijnlijk te snel de bocht in en/of te grote hellingshoek en 't was rap uit met de grip. Ik heb niks "voelen" aankomen, voor zover iemand zoiets uberhaupt zou *kunnen* voelen (ik weet het niet). Anderzijds: ik ben zo eentje die zich beter thuisvoelt voelt in linkse, dan in rechtse bochten; en dit was een rechtse bocht. Dat zal zeker wel een factor geweest zijn (misschien stuur wat te krampachtig vastgehouden?).

Ha, Yves, alles goed? Tja, alles heeft zijn grens hé.

Vandaag baaldag ingelast; morgen weer naar het werk - met de auto. Pijnlijke schouder hindert bij tegensturen op de moto, dus maar effe op 4 wielen. Heb geen schrik gepakt op de moto, ben nog zelf (dankzij licht aandringen van Migsel, waarvoor dank!) naar huis gereden.

Bedankt voor het getoonde medeleven, allen!

Allez, tot de volgende.

Gert
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door GStephen »

Yep, was een tof ritje. Merci Bosse en Rosse.
En welgeteld twee druppels regen gezien TIJDENS de rit. Bij het terug naar huis rijden heb ik (en anderen) wel een hagelbui(tje) moeten verduren.
En dan een pracht van een nat wegdek mét een laagstaande zon die pal in je gezicht schijnt. Schoner kan niet...

@Gert, snel beterschap. Ikzelf heb het net makkelijker bij rechter- dan bij linkerbochten. Heeft te maken met leidend oog.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
voske
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 sep 2009, 20:04
Locatie: Sint Job In 't Goor

Re: openingsrit 18 maart

Bericht door voske »

Yep,twas een leuk toerke,prettige dag gehad samen met Michel&Kristel, :thumright: :thumright: geen regen,(enkele druppels tellen niet)
aan Peter & Nancy , :king: :queen: bedankt voor deze mooi uitgestippelde route, we hebben ons geamuseerd,spijtig van de valpartij(en?)...maar t is zo snel gebeurd.

Steven&Nancy
one live,live it !
Plaats reactie