rotklus
Moderator: GVN
rotklus
Gisteren in Lokeren een strook van +/- 100 m MOETEN rijden die bedekt was met een vette en dikke laag onduidelijke smurrie.
Uitwijken bleek niet mogelijk want teveel tegenverkeer op het andere wegvak dus tegen 10/15 km/h erover, even snel of traag dus als de voertuigen vOOr en achter mij.
Thuisgekomen, moto in de garage gereden en onmiddellijk alarm van mijn kleindochter : amaai, wat stinkt dat hier... die smurrie bleek sproeiklare
drek te zijn !
Moto onmiddellijk terug op de oprit en stevig afgespoten, maar dat bleek onvoldoende. De drekgeur blijft hardnekkig
Vandaag dus eerst een hogedrukreiniger gekocht en onmiddellijk die stinkende moto in alle hoekjes en kantjes uitvoerig bewerkt mét detergent,
maar nu is die geur nog niet weg... dus morgen opnieuw...
iemand een tip ???
Uitwijken bleek niet mogelijk want teveel tegenverkeer op het andere wegvak dus tegen 10/15 km/h erover, even snel of traag dus als de voertuigen vOOr en achter mij.
Thuisgekomen, moto in de garage gereden en onmiddellijk alarm van mijn kleindochter : amaai, wat stinkt dat hier... die smurrie bleek sproeiklare
drek te zijn !
Moto onmiddellijk terug op de oprit en stevig afgespoten, maar dat bleek onvoldoende. De drekgeur blijft hardnekkig
Vandaag dus eerst een hogedrukreiniger gekocht en onmiddellijk die stinkende moto in alle hoekjes en kantjes uitvoerig bewerkt mét detergent,
iemand een tip ???
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Re: rotklus
Dagje laten buitenstaan, dagrit maken ?
'k Wist niet dat str*nt zo hardnekkig kon zijn, stinken wél.
Shit happens...
'k Wist niet dat str*nt zo hardnekkig kon zijn, stinken wél.
Shit happens...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
ge moet maar denken het is een natuurproduct, er zit geen chimique in. De geur zal je nog een tijdje gezelschap houden tot het van je uitlaten verbrand is.
grts
de klei'n
grts
de klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Moto Guzzi Griso 1200 8v SE
ja enkele dagen buiten laten staan en het gaat vanzelf weg. Erg he. Dat komt dan in uw eten
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Beemerke Beem
Let op waar je met de hoge druk spuit. Liefst niet op de rollementen van de wielen.
als vogelkak aanvreet aan lak, wat doet andere-beesten-schijterij dan niet?
Zou dat daar rap afsproeien eigenlijk
Erger dan zout zalt wel ni zijn zeker?
Zou dat daar rap afsproeien eigenlijk
Erger dan zout zalt wel ni zijn zeker?
Da's shit man ... !
eens nen dag goed in de regen rijden en alle kak is weg... 
"Kak is nog altijd beter dan pek" zeg ik dan altijd

Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
-
Relax
In het kader van 'Gedeelde smart is halve smart': 't stinkt de laatste week zowat overal. 't Is beertijd.
I respect your opinion. But I don't give shit.
PHILIP schreef:Da's shit man ... !
2009 R1200RT - Titansilber
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm
Te koop: 11500 EUR
Ook te ruil tegen 1200 GS(A)
http://nl.kapaza.be/hainaut/bmw-r-1200- ... 271765.htm
-
Dirk Pauwels
Misschien uw motopak ook eens afspuiten, mss is het de moto niet die stinkt na een douche in de .......haté schreef:Gisteren in Lokeren een strook van +/- 100 m MOETEN rijden die bedekt was met een vette en dikke laag onduidelijke smurrie.
drek te zijn !
iemand een tip ???
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Kries
de klei'n schreef:ge moet maar denken het is een natuurproduct, er zit geen chimique in.
You must be joking.....Wat deze dieren krijgen is bijna puur chemisch.
Zelf 2 jaar in de shit gewerkt (Aquafin) en de reuk went wel hoor. (alleen die vleesetende bacterie was er mij teveel aan).
Kries schreef: (alleen die vleesetende bacterie was er mij teveel aan).
typte hij met een stylo in zijn mond
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Kries
Hopelijk overkomt jou hetzelfde....Het was trouwens de shit uit jouw regio mij dit bezorgde.J schreef:Kries schreef: (alleen die vleesetende bacterie was er mij teveel aan).
typte hij met een stylo in zijn mond![]()
J
Simpele geest zeker
Is er iemand die mijn account wil verwijderen ? We zijn hier op N-VA en VB niveau gekomen en daar wil ik mij niet mee vereenzelvigen.
Dus Mods....graag mijn account verwijderen.
Hmm die bacterie heeft duidelijk aan je lont geknabbeld en ze is nu héél erg kort geworden...Kries schreef:Hopelijk overkomt jou hetzelfde....Het was trouwens de shit uit jouw regio mij dit bezorgde.J schreef:Kries schreef: (alleen die vleesetende bacterie was er mij teveel aan).
typte hij met een stylo in zijn mond![]()
J![]()
![]()
![]()
Simpele geest zeker
Is er iemand die mijn account wil verwijderen ? We zijn hier op N-VA en VB niveau gekomen en daar wil ik mij niet mee vereenzelvigen.
Dus Mods....graag mijn account verwijderen.
jongens toch
-
®win
- Contacteer:
Vogeluitwerpselen zijn het ergst, want daar zit urinezuur in ...tommyvdv schreef:als vogelkak aanvreet aan lak, wat doet andere-beesten-schijterij dan niet?
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Blijkbaar eet je zelf veel van die chemie, je reactie doet toch zoiets vermoeden. De laatste 10 jaar is de wetgeving op dierenvoeders enorm streng geworden. Jaarlijks krijgen we zelfs controle op onze landbouwmachines om te controleren op olieverlies, gebroken ruiten en spiegels om het risico dat dergelijke dingen in de voedselketen terechtkomen te vermijden.Kries schreef:de klei'n schreef:ge moet maar denken het is een natuurproduct, er zit geen chimique in.
You must be joking.....Wat deze dieren krijgen is bijna puur chemisch.
Zelf 2 jaar in de shit gewerkt (Aquafin) en de reuk went wel hoor. (alleen die vleesetende bacterie was er mij teveel aan).
Blijkbaar is er een nieuwe forumtrent om iets giftig te plaatsen en om dan onder te duiken, om er dan ook nog politieke partijen bij te sleuren gaat al helemaal tegen de forumregels in. In onze mooie Nederlandse taal is hier een mooi woord voor, lafaard.
Laat de reacties maar komen, ik loop niet weg
Grts
De klei'n
R100RT 1980 met zijspan
Draadje mag dicht.
De goeie raad opgevolgd : na de hogedruk-beurt de moto 2 nachtjes laten buitenstaan + een uitgebreide dagtrip en de reuk is gone !
Ikke + huisgenoten ende kleinkinderen méér dan blij !
Soms is het leven toch eenvoudig....
De goeie raad opgevolgd : na de hogedruk-beurt de moto 2 nachtjes laten buitenstaan + een uitgebreide dagtrip en de reuk is gone !
Ikke + huisgenoten ende kleinkinderen méér dan blij !
Soms is het leven toch eenvoudig....