Vignet Zwitserland
Moderator: GVN
Vignet Zwitserland
Ik ga in juni naar Oostenrijk over Zwitserland. Het zwitserse snelwegvignet zou ik nadien verder willen verkopen.
Weet er iemand hoe dat vignet aangebracht moet worden?
Weet er iemand hoe dat vignet aangebracht moet worden?
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Re: Vignet Zwitserland
ik spoot eerst Pledge of een ander vettig spul op de ruit (auto) dan komt dat er vrij eenvoudig af, als je dat niet doet scheurt het vignet of vervormt zodanig dat dat zichtbaar is als je het terug wil plakken.
ik ben trouwens kandidaat om het over te nemen, ik ga in september
ik ben trouwens kandidaat om het over te nemen, ik ga in september
The road goes ever on...
OK, ik laat je iets weten als hem er goed terug afkomt.
R1150RT 2003 SP 2610
Hoi,
Een föhn doet wonderen. Ik gebruik de strickers al jaren voor de motor en/of de auto. Als ze op de ruit van auto of motor zitten ga je de ruit aan beide zijden zachtjes verwarmen. Echt warm hoeft het niet eens te worden. Sterker nog dan moet je opletten want dan gaat de sticker verkreukelen. Vervolgens heel zachtjes lostrekken en bij voorkeur direct op de andere ruit plaatsen.
Veel succes !!
Een föhn doet wonderen. Ik gebruik de strickers al jaren voor de motor en/of de auto. Als ze op de ruit van auto of motor zitten ga je de ruit aan beide zijden zachtjes verwarmen. Echt warm hoeft het niet eens te worden. Sterker nog dan moet je opletten want dan gaat de sticker verkreukelen. Vervolgens heel zachtjes lostrekken en bij voorkeur direct op de andere ruit plaatsen.
Veel succes !!
Renzo,
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
-
bmwfreakske
Patrick,
ik zal je dat zaterdag eens uitleggen. Ik ben pas met de auto geweest en heb hem nu op de motorfiets hangen
ik zal je dat zaterdag eens uitleggen. Ik ben pas met de auto geweest en heb hem nu op de motorfiets hangen
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
-
pirre105
- Contacteer:
Als vignet nog vrij is voor einde juli ben ik ook kandidaat om een stukske te delen in de kosten
Ik hou van Lut en mijn GSA.
-
frederik
Dat is nu eens een gesprek zi, waar ik zou willen bij zijn !GVN schreef:Patrick,
Frederik
-
aantzeetje
Ik plak hem steeds op een stukje beschermfolie. Met een beetje zeepsop ruit inspuiten, beschermfolie met sticker er op "plakken" en is er in een mum van tijd af om op de motor te "plakken". Valt geen eens op. 
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
-
frederik
MG IMOLA hé, daar rijden er niet van rond !
Je bent niet zo ver van hier (W vlaanderen).
Misschien moeten we eens een tripje of een afspraak maken en samenkomen met de MG's. De Stelvio komt dan ook nog eens buiten !
Frederik
Je bent niet zo ver van hier (W vlaanderen).
Misschien moeten we eens een tripje of een afspraak maken en samenkomen met de MG's. De Stelvio komt dan ook nog eens buiten !
Frederik
-
aantzeetje
@ Frederik: De V35 Imola staat in Italië, 3 jaar geleden de 850 Le Mans (76), de 850 T3 Cali (76), de Quaota 1100ES (2001) en de Norge 1200GTL (2009) verkocht. Eens grote kuis gehouden dus want werd te weinig mee gereden.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
-
frederik
Dat moeten mooie stukken geweest zijn. Een t3 wegdoen, en dan nog een quota ook. Was dat wel verstandig !aantzeetje schreef:@ Frederik: De V35 Imola staat in Italië, 3 jaar geleden de 850 Le Mans (76), de 850 T3 Cali (76), de Quaota 1100ES (2001) en de Norge 1200GTL (2009) verkocht. Eens grote kuis gehouden dus want werd te weinig mee gereden.
Juist omdat je daar weinig mee gaat rijden, moet je dat aanschaffen, dan gaan ze langer mee !
Maar ik begrijp waarom natuurlijk. Zo ben ik van plan mijn 2V gs (pd) weg te doen. Die staat daar toch maar te staan. De Stelvio krijgt voorkeur.
Groeten,
F