Weet iemand wat hier stuk is, en quanta kosta?
please help!
J
Moderator: GVN
Danny schreef:R1100R, kan enkel grote keerring zijn (in 't beste geval) slechter is 't als ook het groot lager aan grut is tesamen met het conisch lager, keerring kost een 20€ dacht ik en de lagers 75€, tel de dealer zijn werk er nog bij en je bent er gauw 200 a 250€ kwijt. Dit alles in de veronderstelling dat het conische lager vooraan niet helemaal in frieten in gedraaid en je kardanhuis op zijn beurt heeft uitgefreesd.
Ik wil 't ook wel voor je doen maar dan moet je hem wel naar hier brengen of vraag eens aan Dirk Pauwels dat is toch dichterbij voor je(St Niklaar)
sucses ermee
Supermario schreef:Dit gaat u bij de dealer 46€ kosten (ge weet toch dat ge daar 1€ per minuut betaald voor werkuren hé)?
Wel zorgen dat ze een beetje olie terug bijdoen
Dus voor BMW norm zeer goedkope reparatie.
Grtn, Mario
Lijkt een beetje op wat ik had toen m'n cardan in frut ging en waarbij mof en cardanhuis spontaan aan't smelten sloegen. Motor ging slingeren als gek, door die krachten. 'k Hoop dat het bij jou minder erg is.MGke schreef:Dag Danny,
Denk dat het veel meer zal zijn dan de keerrring. De laatste 2km kon ik met moeite nog 30 per rijden. Had het gevoel da ik een platte band had. Dank alvast voor de geboden hulp.
Mvg
MGke.
Danny schreef:R1100R, kan enkel grote keerring zijn (in 't beste geval) slechter is 't als ook het groot lager aan grut is tesamen met het conisch lager, keerring kost een 20€ dacht ik en de lagers 75€, tel de dealer zijn werk er nog bij en je bent er gauw 200 a 250€ kwijt. Dit alles in de veronderstelling dat het conische lager vooraan niet helemaal in frieten in gedraaid en je kardanhuis op zijn beurt heeft uitgefreesd.
Ik wil 't ook wel voor je doen maar dan moet je hem wel naar hier brengen of vraag eens aan Dirk Pauwels dat is toch dichterbij voor je(St Niklaar)
sucses ermee
[/quote]MGke schreef:Inderdaad Relax, beter kan ik het niet omschrijven.
Mvg
Mgke
Lijkt een beetje op wat ik had toen m'n cardan in frut ging en waarbij mof en cardanhuis spontaan aan't smelten sloegen. Motor ging slingeren als gek, door die krachten. 'k Hoop dat het bij jou minder erg is.
was voorzienToch beide vervangen he, zowel 't conisch lager als 't groot kogellager...
controleer gelijk eens of 't huis goed uitgeshimd is
dirk ge zijt slecht velGerust? Als dat ding bij het eerste het beste gazon spontaan afslaat en het gras gaat maaien, dan weet je hoe het komt.