Heeft er iemand een mooie aanrijroute naar Cochem aan de moezel?
Ik plan er een weekendje van 3-4 dagen.
Is er toevallig al iemand geweest die een goed hotelleke in Cochem of route in de omgeving kan aanbevelen?
Alvast merci
Fre
Cochem
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Cochem
Wij hebbeb onlangs gelogeerd in hotel Ostermann in Treis-Karden en dat stadje ligt ongeveer 16KM van cochem,dit hotel is een aanrader.GSA-GS650 schreef:Heeft er iemand een mooie aanrijroute naar Cochem aan de moezel?
Ik plan er een weekendje van 3-4 dagen.
Is er toevallig al iemand geweest die een goed hotelleke in Cochem of route in de omgeving kan aanbevelen?
Alvast merci
Fre
R1200GS.
Wij hebben hier al een paar keer gelogeerd : http://www.filla-andre.de/
"Zoon van" die nu het hotel en de wijngaard uitbaat, vader is enkele jaren geleden overleden.
De patron spreekt redelijk goed nederlands. Bij ons laatst verblijf vorig jaar in september heb ik geboekt via de site, betaling van een voorschot was zelfs niet nodig.
Bij mijn weten geen mogelijkheid om de beemer binnen te stallen, er is wel parking vóór het hotel langs de overkant van de straat.
Lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel ligt in Ernst op 3km van Cochem.
Kris
"Zoon van" die nu het hotel en de wijngaard uitbaat, vader is enkele jaren geleden overleden.
De patron spreekt redelijk goed nederlands. Bij ons laatst verblijf vorig jaar in september heb ik geboekt via de site, betaling van een voorschot was zelfs niet nodig.
Bij mijn weten geen mogelijkheid om de beemer binnen te stallen, er is wel parking vóór het hotel langs de overkant van de straat.
Lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel ligt in Ernst op 3km van Cochem.
Kris
Laatst gewijzigd door Krisis op 20 mar 2012, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha XT125 - Yamaha XT 500 - Honda Shadow 1100 - Suzuki DR800BIG - BMW R850R - BMW R1100GS - BMW R1100R - BMW R1150GS Adv - BMW R1200GS LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
-
21#Joeri
Ook voor ons is Hotel Ostermann in het naburige Treis-Karden regelmatig een uitvalsbasis (vertoef er trouwens dit weekend). De moto's kunnen veilig geparkeerd worden in een afgesloten garagebox en de prijs-kwaliteitverhouding is OK.
Wat een aanrijroute betreft, selecteer ik meestal op m'n GPS de kortste route naar het hotel vanop een willekeurige locatie in de Voer- of grensstreek. Nagenoeg elke weg richting de Moezelvallei is namelijk aanbevelingswaardig
De dagetappes maak ik zelf aan in Mapsource op basis van de "groene wegen" op de Michelinkaarten. Je zal nooit teleurgesteld zijn in die regio.
Het boekje dat ik ook vaak raadpleeg is "In Deutschland unterwegs: Mosel" (ISBN 3-933385-19-9)
Wat een aanrijroute betreft, selecteer ik meestal op m'n GPS de kortste route naar het hotel vanop een willekeurige locatie in de Voer- of grensstreek. Nagenoeg elke weg richting de Moezelvallei is namelijk aanbevelingswaardig
Het boekje dat ik ook vaak raadpleeg is "In Deutschland unterwegs: Mosel" (ISBN 3-933385-19-9)
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Een echte aanrader http://www.sonnenblick-luetz.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Houdoe
Een echte aanrader http://www.sonnenblick-luetz.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Dag Fre,
Bent U nog altijd op zoek naar die mooie route ?
Laat dan maar iets weten hé.
groeten, Luc.
Bent U nog altijd op zoek naar die mooie route ?
Laat dan maar iets weten hé.
groeten, Luc.