Beste GPSers,
Heb een Zumo 550 met SD kaartje van 2 gb en gebruik Basecamp op de Mac. Hier mijn vraag : wat zetten jullie op het intern geheugen van de Zumo en wat op het SD kaartje. (kaarten, routes, muziek)
Hoe kan ik routes gemaakt in BaseCamp doorsturen naar vrienden? Gaat dit alleen via het SD kaartje?
Zumo 550 vragen.
Moderator: GVN
Zumo 550 vragen.
Suzuki Bandit 600 - Honda CB 600 - BMW R 1150 R - BMW K1300 GT
Re: Zumo 550 vragen.
Het doorsturen van routes heb ik ondertussen gevonden.
Gebruiken jullie vooral het SD kaartje om gegevens op te slaan? Wat slaan jullie op het intern geheugen?
Gebruiken jullie vooral het SD kaartje om gegevens op te slaan? Wat slaan jullie op het intern geheugen?
-
®win
- Contacteer:
Ik gebruikte de SD kaart voor muziek ...
[edit] antwoord wat verduidelijkt [/edit]
[edit] antwoord wat verduidelijkt [/edit]
Laatst gewijzigd door ®win op 13 mei 2012, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
-
Jo De Paepe
intern geheugen : waypoints van interessante locaties (favorieten)
2Gb kaartje : MP3 / reisroutes die ik dan dag per dag importeer .
2Gb kaartje : MP3 / reisroutes die ik dan dag per dag importeer .
En de kaarten die je via Mapinstall doorstuurt naar de gps ? Zet je die ook op het Sd kaartje of intern geheugen ?
je kan er voor kiezen: aanvullende detailkaarten met Garmin MapInstall of MapSource naar de Garmin of (met een kaartlezer) op de mSD kaart. In beide situaties worden oude detailkaarten overgeschreven.
Kaartupdates die via myGarmin rechtstreeks naar de Garmin zijn gedownload (neem best Optie 2 = Garmin MapUpdater, niet Optie 1 = LifeTimeUpdater) worden niet overschreven. Eerdere kaartupdates kan je het beste deïnstalleren (makkelijk: verwijderen met GMTK van JaVaWa)
Wellicht overbodig maar volledigheidshalve: eerst gekozen kaartupdate via myGarmin downloaden/op de Garmin zetten, daarna detailkaarten bijladen met Garmin MapInstaller of MapSource
Kaartupdates die via myGarmin rechtstreeks naar de Garmin zijn gedownload (neem best Optie 2 = Garmin MapUpdater, niet Optie 1 = LifeTimeUpdater) worden niet overschreven. Eerdere kaartupdates kan je het beste deïnstalleren (makkelijk: verwijderen met GMTK van JaVaWa)
Wellicht overbodig maar volledigheidshalve: eerst gekozen kaartupdate via myGarmin downloaden/op de Garmin zetten, daarna detailkaarten bijladen met Garmin MapInstaller of MapSource
Erik schreef:je kan er voor kiezen: aanvullende detailkaarten met Garmin MapInstall of MapSource naar de Garmin of (met een kaartlezer) op de mSD kaart. In beide situaties worden oude detailkaarten overgeschreven.
Bedankt voor deze uitgebreide info!
Mijn gedacht:
zo weinig mogelijk op het intern geheugen.
hoe minder - hoe beter de werking...
veel gegevens kan je bewaren op de pc.
sd kaart; vb muziek - on route enz.
GR..M..

zo weinig mogelijk op het intern geheugen.
hoe minder - hoe beter de werking...
veel gegevens kan je bewaren op de pc.
sd kaart; vb muziek - on route enz.
GR..M..