Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
Geert B
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 okt 2004, 13:16

Re: Even voorstellen...

Bericht door Geert B »

Hallo,

Ik ben Geert, 40 jaar, en woon in de zuidelijke suburbs van Antwerpen.
Ondertussen rij ik 8 jaar met een R1100S.
Sinds vorige week vrijdag heeft hij een grote broer gekregen in de vorm van een K1600GT.
Grote broer is ondertussen 4 dagen oud en heeft 700 km gereden, en ik krijg er maar niet genoeg van.
Het wordt volgens mij stilaan tijd om toch eens mee te rijden met één van de clubritten.
Waarschijnlijk tot dan, of anders tot onderweg !

groetjes,
Geert
Skin
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 mei 2012, 17:48
Woonplaats: Mechelen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Bericht door Skin »

Nascar schreef: Wij komen elke 2de vrijdag van de maand bijeen in "Den Axe" in Herent.
Dat is bij jou in de buurt dus als je zin hebt in een babbel, om je machientje te showen en een goede pint :wink:
Altijd welkom
Aha , strak plan bedankt voor de info.
Had het al willen zien dat het inderdaad in de buurt is en dit ook al vernomen via ne kameraad.
Ge zult me daar wel is zien dan.
Mercikes
Suzuki Gs450 '83 <> VFR 750 94' <> VFR 800 V-TeC '04 <> Bmw K1300S '12
LNNRT
Berichten: 100
Lid geworden op: 01 jan 2011, 23:19
Woonplaats: Aalst
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Even voorstellen...

Bericht door LNNRT »

Een voorsteldraadje, leuk, ik doe mee :)

Ik ben Lennaart, 31 jaar en woon in Aalst. Ik werk in de IT als technisch consultant en mijn intresses gaan uit naar alles wat een beetje technisch aanvoelt.
Buiten het werk ben ik nu ook een cursus automechanica aan het volgen kwestie van zelf wat aan de moto te kunnen werken.

Sinds begin dit jaar ben ik lid van de club en de R1100GS uit '94 staat sinds anderhalf jaar in mijn garage.
In totaal rij ik al ongeveer 10 jaar met de moto. Het grootste deel van die periode reed ik enkel enduro en offroad. Daarvoor heb ik nog steeds een KTM 450EXC uit 2003 staan. Daarvoor reed ik met een Husqvarna 125CR, wat gelijk mijn eerste moto was.

De reden waarom ik de 1100GS gekocht heb is vooral omdat ik fan ben van motoren die anders zijn. Geef toe, zoveel merken en types met een 2 cilinder boxer zijn er niet. Bij de GS is die motor dan nog eens extra zichtbaar. Daarnaast ben ik altijd fan geweest van het iets stoerdere uiterlijk van de GS en vind ik die vierkante koplamp echt wel iets hebben.
DJORKE
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 jun 2012, 22:09

Re: Even voorstellen...

Bericht door DJORKE »

Hallo allemaal
ik ben Jeroen (nickname Djorke) en 32 jaartjes jong
woonachtig te Kruishoutem in de mooie vlaamse ardennen
ik heb sedert gisteren voor de eerste keer een BMW gekocht namelijk een R1100RT van 96 met zo'n 32000 km op de teller .
ik rij sedert m'n 18 de met de moto dagdagelijks winter en zomer met een jaartje onderbreking.
ik ben begonnen met een suzuki 125TS daarna 250 yamahaVirago dan 2maal een Yamaha R6 Dan Yamaha Fazer ,Yamaha Diversion en trug Fazer
en nu deze BMW omdat deze me meer comfort zou moeten kunnen geven om zowel op reis te gaan als voor het dagelijkse woon werk verkeer,
ik hoop veel plezier te mogen beleven aan deze moto en er vele km's mee te kunnen rijden...
vele grtjs Djorke :wink:
Freudig fahrer
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jun 2012, 09:52
Locatie: Heusden - Zolder

Re: Even voorstellen...

Bericht door Freudig fahrer »

Beste Mede-motards,

Ik ben Bart, 31jr en woonachtig in de achtertuin van het circuit van Zolder.
Drie jaar geleden begonnen met motorrijden, en na een plezant jaartje met nen f800s, mijn droom machine R1200gs op de kop kunnen tikken bij het reeds vergane Motorhuis Hasselt.
Vader van een zoontje en werkzaam in de veiligheidssector.
Vrouwtje rijdt af en toe mee en deze zomer gaat ze ook voor haar rijbewijs...
Als er motards zich geroepen voelen voor een tripje in de ardennen of op termijn iets verder, feel free to leave een seintje ;-)

Greetz

Bart
barbancourt
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jun 2012, 06:28
Locatie: Drongen

Nieuwe GS gebruiker

Bericht door barbancourt »

Even voorstellen, ik ben Rudy, 55, en kom uit het Gentse. Na jaren is het er toch van gekomen om over te stappen naar een GS. Gisteren afgehaald, en al mogen genieten van een fikse regenbui. Het is er eentje geworden van nov 2010 met maar 6300 km op de teller. Ik heb de overstap gemaakt van een Honda CBR110XX (Blackbird). Onnodig te zeggen dat dit een wereld van verschil is. Zal in het kopke ne serieuze knop moeten omdraaien. De eerste 200km zitten er op, en moet wel toegeven dat het nogal meeviel. Zithouding is in ieder geval veel ontspannender dan op mijn Bird. De rest zal zich in de loop van de volgende weken wel uitwijzen.
Ik hoop dat ik hier op het forum veel nuttige info kan vinden van ervaringsexperts ;-)
Eddy1966
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 jun 2012, 08:35
Woonplaats: Put
Locatie: Boven op de grens

Re: Even voorstellen...

Bericht door Eddy1966 »

Ik ben Eddy 46j en wonende te Putte(NL) op 5m van de Belgische grens :wink:
Na een aantal jaren motor loos te zijn geweest maar besmet met het quad 4x4 rijden miste ik toch iets :grin:
En ook omdat het steeds moeilijker word om met de quad ergens te gaan rijden waar het nog mag...
En omdat het rond trekken naar Duitsland,Frankrijk zo goed is bevallen heb ik maar een gsa1200 aangeschaft.
Dus ben wel van plan kms tegaan maken en erop uit te trekken :grin:
Maar ik weet nu al dat dit goed gaat komen.... :grin:
Hoop snel mensen te ontmoeten die ook tochten en weekenden doen..... :grin:

Gr.Eddy
R1200GSA LC 2015
Jeanmi
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 jun 2011, 12:03
Locatie: Gent

Re: Nieuwe GS gebruiker

Bericht door Jeanmi »

barbancourt schreef:. Na jaren is het er toch van gekomen om over te stappen naar een GS. Ik heb de overstap gemaakt van een Honda CBR110XX (Blackbird). Onnodig te zeggen dat dit een wereld van verschil is. Zal in het kopke ne serieuze knop moeten omdraaien.
Heb sinds april vorig jaar ook een GS 1200 van 2009 en inderdaad dat werd wel even draaien aan da knoppeken :lol:
Ik heb wel mijn Panneke niet weg gedaan, al was het maar omdat die gast in de garage zei, de GS voor naar den bakker mee te rijden en de Pan voor het het zwaardere werk.
Kortom de GS bevalt mij ( jammer van dat motorblok )en ik vind het wel tof speelgoed, maar toch afwachten of deze ook na 6 jaar feilloos meer dan 180.000 km zal afbollen. Vergelijken is hier zeker niet aan de orde en dat is zeker mijn bedoeling niet.
BTW, mijn GS-ken heeft ondertussen ook al bijna 15.000 km meer op de teller en doet het zeer goed.
Veel plezier gewenst met die van u.

Jeanmi.
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: Even voorstellen...

Bericht door patrick k100 »

@ rudy ,heb ik met u geen babelken gedaan zaterdag bij RAD ?
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
barbancourt
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jun 2012, 06:28
Locatie: Drongen

Re: Even voorstellen...

Bericht door barbancourt »

Awel dat zou goed kunnen zijn. Ga ervan uit dat het RAD Drongen is?
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: Even voorstellen...

Bericht door patrick k100 »

ja da klopt in drongen zaterdagmorgen geweest
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Cbke
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2012, 09:38

Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Cbke »

Goeiemiddag heren en dames ;),

mijn naam is Cbke en dit is mijn eerst bmw! Na begonnen te zijn op een cb250, een cb750 en een fazer, heb ik mogen proeven van de brute kracht van een Speedtriple om vervolgens een ST1100 en een ST1300 te berijden.

Deze laatste is helaas op 31/05/2012 aan zijn eind gekomen op de oprit van Lokeren....

Daarom de zoektocht naar iets 'nieuws'. Had altijd al een boon voor alles wat GS-achtig was. Toen achter mijn hoek een R1150GS te koop kwam, aarzelde ik dan ook niet!

daarom stel ik jullie met vreugd voor aan:

R1150GS '03 Twinspark met 29990km, die wel wat TLC (tender love care) nodig had. Alles olieën zijn al ververst, maar ik wil nog de poly v-riem en de kleppen stellen en hem eens laten 'uitlezen'.

Ik ben woonachtig in Dendermonde en vroeg me af of er hier in de buurt nog gelijkgestemden zijn, die mij eventueel technisch kunnen helpen.

Vriendelijke motorgroet,
Cbke
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Harald »

Welgekomen CBke.
In de streek van het Ros zijn er heel wat GS rijders.
Ikzelf trek naar St Niklaas bij Ludwig motors voor mijn onderhoud. :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Coolblade
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2012, 17:56
Locatie: Dendermonde

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Coolblade »

Hey CB'ke,

Welkom hier.
Heb onlangs ook een GS 1200 gekocht en ben er helemaal weg van (na verschillende racebananen en supermotards)

Met je technische vragen zal ik je niet zover kunnen helpen maar als je eens zin hebt om te rijden, laat gerust iets weten.


Grtz,
Ive
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door RBee »

Harald schreef: Ikzelf trek naar St Niklaas bij Ludwig motors voor mijn onderhoud. :wink:
Zoekt eerder een Dendermondse Danny of Synchro Bob denk ik.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Cbke
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2012, 09:38

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Cbke »

Tnx iedereen!

Zoek idd iemand zoals rbee bedoelt. Had hiervoor een Pan en deed ook alles zelf. Maar van een boxer heb ik (nog) geen kaas gegeten...
Synchro Bob
Berichten: 1511
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:37
Locatie: Meise (vl-Brabant)
Contacteer:

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Synchro Bob »

RBee schreef:
Harald schreef: Ikzelf trek naar St Niklaas bij Ludwig motors voor mijn onderhoud. :wink:
Zoekt eerder een Dendermondse Danny of Synchro Bob denk ik.

Bij mij ben je altijd welkom voor kleppen- en andere fijnafstelling.
Regio Meise.
Synchro Bob

"Vive somnia, non somniare vitam"

R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Cbke
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2012, 09:38

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Cbke »

Tnx!! E-mail on the way :wink:
Laatst gewijzigd door Cbke op 26 aug 2012, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny
Berichten: 6459
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Danny »

uitlezen, handoplegging en zalving doe ik wel :clown:
Cbke
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2012, 09:38

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Cbke »

Amen :)

Geloofd zij de boxer.
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door GSrijder »

Ikke zen van Deiremonne en ga ook bij den Ludwig in Sint-Niklaas.

Hier vind je meer info
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Nahoj
Berichten: 1134
Lid geworden op: 05 apr 2009, 20:43
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Gijzegem (bij Dendermonde)

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door Nahoj »

GSrijder schreef:Ikke zen van Deiremonne en ga ook bij den Ludwig in Sint-Niklaas.

Hier vind je meer info
rony en Cbke i see you donderdag ?

cbke welkom en we zien elkanders wel nog eens
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: Nieuwe R1150GS eigenaar!

Bericht door RBee »

johanelsie schreef:
GSrijder schreef:Ikke zen van Deiremonne en ga ook bij den Ludwig in Sint-Niklaas.

Hier vind je meer info
rony en Cbke i see you donderdag ?

cbke welkom en we zien elkanders wel nog eens
Donderdag misschien :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
allezvooruit
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 sep 2012, 10:53

Re: Even voorstellen...

Bericht door allezvooruit »

Hoi allen ,
na jaren zonder motor heb ik de draad opnieuw opgenomen , mijn naam is rudi, limburger en bijna 54 , in de jaren '80 tot '85 heb ik een yam 400 gehad (6 maand)en daarna een honda 750K . maar ja , hoe gaat dat , trouwen,motor verkopen, bouwen, opnieuw trouwen :grin: , kinderen ,andere hobby's (duiken) .
de laatste 2 jaar een scooter (om mee te nemen met de MH) maar sinds begin dit jaar een tweedehandse (van 96 ) r1100 rt en daarom mij op dit forum gestort :mrgreen:
grtz
allezvooruit
giannia
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 sep 2012, 12:34
Locatie: regio kortijk

Re: Even voorstellen...

Bericht door giannia »

hey

Mijn naam is dus gianni.
36 j oud en sinds een maand in het bezit van een 1100 rt.
HIervoor heb ik altijd met een varadero 125 gereden,maar nu kwam de drang(en de komende zwaardere examens) om toch maar mijn rijbewijs te gaan halen.
Voorlopig rij ik nog met een L :-?

Gisteren na een maand met de rijschool mijn examen gaan doen en natuurlijk er niet door.
Reden ffkes over de witte lijn tijdens de 8 en mijn bocht niet ver genoeg genomen,maar dan krijg je een 2e kans.
whatever,ben je nog zenuwachtiger dan ervoor,ffkes voetje tijdens de 8 en twas al gedaan.

volgende keer beter dus .
maar ik denk dat ik zal gaan met mijn bmw ipv de moto's van de rijschool,voel mij veel meer op mijn gemak.

zo dat was het kort en tot in het gezocht forum want ben nog op zoek naar valbeugels :razz:

grts gianni

ow pic
Afbeelding
Plaats reactie