Da zijn er nog 5 te weinig
Moderator: GVN

Volgende keer gaat die slang in een andere opening. Tot het je andere gaten uit spuit.Bruno schreef:Woensdagavond een motard die aan het tankstation van Gabriels op de Klei in Opwijk aan het vechten was met een benzineslang. Ben teruggekeerd en gestopt om die onfortuinlijke man te helpen. Hij probeerde om het vulpistool in de opening waar je olie bijvuld te krijgen. Dat gaat niet. De man was blij met mijn hulp en mompelde iets in zijn helm, had ook nog problemen om fatsoenlijk te praten. Zette na enig aandringen van mijnentweege zijn helm af en het bleek de Relax te zijn. Tja,waar gaan we naartoe? Bleek naderhand dat je er toch een min of meer fatsoenlijk gespek kon mee voeren. Goede reis.
Dat gat heb je dan toch makkelijk gevonden??Relax schreef:keer gaat die slang in een andere opening. Tot het je andere gaten uit spuit.
Evengoed bedankt voor de hulp. Na 3 Duvels lukt er mij niks meer, ben echt ni gewoon om dat spul te drinken.

Klopt volledig , dat was ik....karin D schreef:In Merchtem zo iets na 14 uur een gemotoriseerde politiemeneer dat vriendelijk handje opstak , te laat mijn frank gevallen , Harald ? Dacht ik ....?

(s)Campi Di Pampi schreef:Vanochtend op mijne oprit...een Relax slak

J schreef:weer die stomme grijze golf in Lennik![]()
![]()
Weer 180€ waarschijnlijk![]()
J

Da's een elektrisch autootje, inderdaad best wel grappig. Bij mijn garage krijg je dat mee als vervangwagen. Binnenkort eens uitproberen als mijn auto binnen moet voor onderhoud.J schreef: een Twizy of zo iets.
Beetje zoeken bracht me bij wat ik zocht.Harald schreef:Eerder deze week in de tunnels in Brussel, een overdekte moto ( n° plaat )
maar de bestuurder had trappers zoals een fiets.
Er hing en sticker op met " Green Bike " of zoiets, maar kan op het net niets terug vinden mbt deze creatie.