Ik kwam vandaag tegen...
Moderator: GVN
Re: Ik kwam vandaag tegen...
Deze namiddag vanaf 17:17 u en vanaf de flitspaal op de E19 in Rumst tot de uitrit Kontich : voor, achter en dan weer voor een grijszwarte 1200GSA 1-MEK-xxx gereden.
Goei tien minuten later op E17 ter hoogte van Zwijndrecht : rode 1200GS.
Daarna, alsof het nog niet genoeg is : in Zwijndrecht centrum op N70 richting Linkeroever : another rode 1200GS.
En tenslotte op het voetpad in de Elisabethstraat in Melsele : zilvergrijze 1150RT.
Goei tien minuten later op E17 ter hoogte van Zwijndrecht : rode 1200GS.
Daarna, alsof het nog niet genoeg is : in Zwijndrecht centrum op N70 richting Linkeroever : another rode 1200GS.
En tenslotte op het voetpad in de Elisabethstraat in Melsele : zilvergrijze 1150RT.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
janneman
- Contacteer:
Gisteren, rond 16.20u, E17 richting GENT, ergens nog voor SINT NIKLAAS denk ik.
Zit ik een goei 145 te rijden op linkerbaanvak, mij aan het lanceren voor een auto op middenbaanvak voorbij te steken. Ineens enen die het nodig vond om in een rotvaart mij rechts in te halen op mijn rijstrook. Ik schrok mij rot. Ik had hem niet zien aankomen. Ik denk iemand op ne donkere RT. Ik kon het niet zien, het ging té snel en ik was té geschrokken. Ne smallen met een donker (lederen denk ik) pak aan. Die reed zeker 180-190.
Kijk, dat vind ik nu een beetje onverantwoord. Wat als ik besloot om mijn inhaalmanoeuver af te breken en mij toch rechts te zetten ?
Ik ben ook niet vies van snel rijden, maar doe het dan toch verantwoord man !!!
Als je hier op het forum mocht zitten. Ik wens jou én vóóral, de zich toevallig in jou buurt bevindende medeweggebruikers, een veilige zomer toe en een behouden thuiskomst.
Zit ik een goei 145 te rijden op linkerbaanvak, mij aan het lanceren voor een auto op middenbaanvak voorbij te steken. Ineens enen die het nodig vond om in een rotvaart mij rechts in te halen op mijn rijstrook. Ik schrok mij rot. Ik had hem niet zien aankomen. Ik denk iemand op ne donkere RT. Ik kon het niet zien, het ging té snel en ik was té geschrokken. Ne smallen met een donker (lederen denk ik) pak aan. Die reed zeker 180-190.
Kijk, dat vind ik nu een beetje onverantwoord. Wat als ik besloot om mijn inhaalmanoeuver af te breken en mij toch rechts te zetten ?
Als je hier op het forum mocht zitten. Ik wens jou én vóóral, de zich toevallig in jou buurt bevindende medeweggebruikers, een veilige zomer toe en een behouden thuiskomst.
K75 / GS1100 / GS1200 / GSA1200 • ROOD / GSA1200 • TRIPLE BLACK / GSA1200 LC • WIT (model 2017)
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
Hou in gedachten wat je ziet en zie wat je in je gedachten houdt
https://www.instagram.com/janmarchandphotography/
janneman schreef:......... een veilige zomer toe en een behouden thuiskomst.

-
Nahoj
Een klein uurtje geleden kwam,ik oswald tegen op de antwerpse steenweg in oostakker
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
patrick k100
deze week is ie bij mij in de winkel langs geweest zocht handschoentjes
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
-
adjuvo
Ben een poosje geleden ook zo'n gestoord figuur op een zwarte K tegengekomen die me rechts inhaalde op de ring terwijl ik tussen het tweede en het derde rijvak aan het filteren was.janneman schreef:Gisteren, rond 16.20u, E17 richting GENT, ergens nog voor SINT NIKLAAS denk ik.
Ik heb hem toen ook kunnen ontwijken maar hem wel nadien letterlijk en figuurlijk op zijn plaats gezet vermits hij niet alleen een gevaar voor zichzelf betekende , maar tevens alle overige verkeersdeelnemers in gevaar bracht met zijn rijgedrag en toen werd het heel stil .
Ik heb hem sedertdien niet meer gezien , ik rij nog steeds , hij is echter blijkbaar van de aardbol verdwenen , dat hoop ik tenminste !
Houden zo , dit soort mensen hoort niet thuis op de openbare weg , men oogst wat men zaait vroeg of laat ...
-
Chris Wils
Hallo.
Was hier met de Husky aan het wandelen,kwan er hier in de straat eentje voorbij met een R1200RT,WLI***,met de nodige beschermkleding,
vooral zijn korte broek,viel goed op.
T,is te hopen dat ,m niet tegen de grond gaat(of zou de zomer al bezig zijn?)
Goed bezig.
Salu.
Chris.
Was hier met de Husky aan het wandelen,kwan er hier in de straat eentje voorbij met een R1200RT,WLI***,met de nodige beschermkleding,
vooral zijn korte broek,viel goed op.
T,is te hopen dat ,m niet tegen de grond gaat(of zou de zomer al bezig zijn?)
Goed bezig.
Salu.
Chris.
Gisteren kwam ik er ééntje tegen in Opwijk op een K12(3)00 GT met een trainingsbroek en sandalen 
In Opwijk om 18.10u eeen witte GS adv. op de Klei en dezelfde 10 min later in Merchtem centrum.
Om 18.25 u een zwarte 1150 Gs adv. ( n° pl. 1 MecXXX )
aan het station in Opwijk ( met duo en Givi? koffers )
Om 18.25 u een zwarte 1150 Gs adv. ( n° pl. 1 MecXXX )
aan het station in Opwijk ( met duo en Givi? koffers )
-
patrick k100
wie steekt er s'morgen rond 05u20 mijn postkoets steeds voorbij op de 403 torhout -brugge ne donkeren rt en betuurder met geel hesje aan,en een 15 min later op de E40 richting Gent ne zwarte GS als ter van op 't forum zijn ge moogt ne keer toeteren hé mijn plak xuy 676
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Vandaag omstreeks 17u zag ik die "gele sigaar".
Later, rond 21u20 aan de stelplaats van Meerbeke, een ex-R1100RT/P.
Ik vermoed een man, gevolgd door een tweede motor.
Dat ging blijkbaar niet erg vlot, bij de tweede rijder.
Later, rond 21u20 aan de stelplaats van Meerbeke, een ex-R1100RT/P.
Ik vermoed een man, gevolgd door een tweede motor.
Dat ging blijkbaar niet erg vlot, bij de tweede rijder.
R1200RT, again 

Vandaag in Brussel, de zwaantjes die een (maxi)scooter beethadden.
Even een gesprekje over wie wel en niet gebruik mag maken van het fietspad op de Anspach.
Waarschijnlijk kreeg de scooterman ook nog een papieren aandenken...
Tja, sinds ze daar van 4 rijstroken naar 2 met fietsstroken gegaan zijn, zit alles aldaar comleet vast.
En ja, er maken meer moto's gebruik van de fietsstrook dan er fietsers zijn aldaar.
Even een gesprekje over wie wel en niet gebruik mag maken van het fietspad op de Anspach.
Tja, sinds ze daar van 4 rijstroken naar 2 met fietsstroken gegaan zijn, zit alles aldaar comleet vast.
En ja, er maken meer moto's gebruik van de fietsstrook dan er fietsers zijn aldaar.
R1200RT, again 

Ik zie bijna elke keer dat ik door Droeshout rij, een rood-witte R1100GS (volgens mij een anniversary) langs de baan staan. Is deze van iemand van hier?
Zondag kwam ik op de Steenweg op Dendermonde aan de lichten in Opwijk een rode R1100GS tegen die vanuit de richting van Dendermonde kwam naar Opwijk afdraaide. Ik zelf was ook met de moto, komende vanuit de richting van Brussel maar stond half achter een aantal wagens voor het rood licht.
Zondag kwam ik op de Steenweg op Dendermonde aan de lichten in Opwijk een rode R1100GS tegen die vanuit de richting van Dendermonde kwam naar Opwijk afdraaide. Ik zelf was ook met de moto, komende vanuit de richting van Brussel maar stond half achter een aantal wagens voor het rood licht.
LNNRT schreef:Ik zie bijna elke keer dat ik door Droeshout rij, een rood-witte R1100GS (volgens mij een anniversary) langs de baan staan.
Is deze van iemand van hier?
die kerel woont daar.
Die GS staat er inderdaad alle dagen.
'n Goeie 20 minuutjes geleden (dus omstreeks 06:50) : zilvergrijze 1150RT MNN-xxx van bij Ludwig Motors op de E19, vanaf Kontich richting Brussel.
Greetz,
P@trick
P@trick
doe dat daar ook regelmatig, maar rij ook evenveel in de tegenovergestelde richting. Het is daar echt een bordel om daar deftig door te raken.Sven 16GT schreef:Vandaag in Brussel, de zwaantjes die een (maxi)scooter beethadden.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Over die fietspaden rijden voornamelijk scooterrijders en politiewagens. Dat is daar zelfs een file om 20u op een weekdag.
Vandaag een ferme bui toen ik op de E40 reed, omstreeks 17u.
Tuurlijk optimistisch vertrokken met m'n superluchtig mesh-motopak
Zelf toch relatief droog gebleven.
Anderen hadden minder geluk.
Een BMW autobestuurder wou het takstation van Ternat binnenrijden.
Jammergenoeg reeds een heel eind voorbij de afrit, en achteruit tegen de vangrail. Stond dus dwars over de pechstrook, achterkant op de vangrail.
Verder richtig kust een kleine bestelwagen, de hele voorkant weg. De snelwegpolitie stond er al bij.
Nog wat verder, Affligem richting Brussel had een andere politieploeg ook werk. 2 auto's op de pechstrook.
Beetje regen, meer is er niet nodig
Tuurlijk optimistisch vertrokken met m'n superluchtig mesh-motopak
Jammergenoeg reeds een heel eind voorbij de afrit, en achteruit tegen de vangrail. Stond dus dwars over de pechstrook, achterkant op de vangrail.
Verder richtig kust een kleine bestelwagen, de hele voorkant weg. De snelwegpolitie stond er al bij.
Nog wat verder, Affligem richting Brussel had een andere politieploeg ook werk. 2 auto's op de pechstrook.
R1200RT, again 

-
Nahoj
aan de chinees te hofstade bij aalst enkele bmw's voorgelaten en daarna even achterna gereden
verder op de parking van de waele en co een gs en gsa
kmoet zeggen de gs was mooi opgezet
toedels
verder op de parking van de waele en co een gs en gsa
kmoet zeggen de gs was mooi opgezet
toedels
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
adjuvo
Zag Steps nog stoppen in Groot-Bijgaarden om hulp te bieden , maar er was blijkbaar al een ander team onderweg zo te zien om die grijze BMW uit de vangrails te plukken want hij is nadien verder gereden .Sven 16GT schreef:Vandaag een ferme bui toen ik op de E40 reed, omstreeks 17u.
Tuurlijk optimistisch vertrokken met m'n superluchtig mesh-motopak![]()
Beetje water + onaangepaste snelheid = prijskaartje om U tegen te zeggen ...
-
adjuvo
Een uiterst aangename jongedame (met paardestaart) op een politie RT ( on patrol ) bij Damen Leathers in Breda .
Leuke babbel en bij deze bedankt voor de hint en de bevestiging !
Tot de volgende , Ride Safe Lady !
Leuke babbel en bij deze bedankt voor de hint en de bevestiging !
Tot de volgende , Ride Safe Lady !
-
Relax
Paar dagen geleden: Danny.
Ken nu eindelijk de man achter dat mottig poppeke. Weet nu ook dat ik daar uit de buurt moet blijven.
Nog een paar anderen afwerken (no pun intended) van dit forum, dan heb ik het gehad.
Ken nu eindelijk de man achter dat mottig poppeke. Weet nu ook dat ik daar uit de buurt moet blijven.
Nog een paar anderen afwerken (no pun intended) van dit forum, dan heb ik het gehad.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Het is toch nen brave(woefwoef)Relax schreef:Paar dagen geleden: Danny.
-
Relax
Ik had het over z'n Mechelse herder.
Verder best aangename uurtjes. Nog wat geleerd ook, maar intussen alweer vergeten wat.
Verder best aangename uurtjes. Nog wat geleerd ook, maar intussen alweer vergeten wat.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Werner Von C.
- Contacteer: