Motorruil Belgie / USA

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
nabucco
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2010, 04:51
Locatie: South Ogden, Utah (Verenigde Staten)

Motorruil Belgie / USA

Bericht door nabucco »

Greetings!

Ik ben een belgische expat, woonachtig in Utah, USA. Ik ben in augustus in Belgie en overweeg een korte motorvakantie met mijn schoonbroer indien mogelijk. Trip voor 6 dagen naar de Alpenregio.

Ik wou een oproep doen om te zien of er mensen zijn die interesse hebben in een motorruil. Ik zoek 1 of 2 motos, liefst 1000cc+ voor 11-18 Augustus. Als tegenprestatie kunt U voor een vergelijkbare duur 2 volledig uitgeruste BMW R1150 GSAs in de USA gebruiken. U mag kiezen wanneer die periode ingaat.

Mochten er personen zijn die niet geinteresseerd zijn in een ruil, maar bereid zijn om hun moto te verhuren - ook dat kan overwogen worden.

Ik heb deze formule 2 jaar geleden met Bob uitgetest en ik ben er zeker van dat hij mijn goeie bedoelingen kan bevestigen.

Ben ervaren motorrijder (20 jaar in het zadel)

Any takers?
Bob
Berichten: 1597
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Motorruil Belgie / USA

Bericht door Bob »

Inderdaad, ik bevestig de goede bedoelingen van nabucco maar al te graag. Ik herinner me dat ik mijn R1200RT destijds properder teruggekregen heb dan ik hem uitgeleend had :lol: . Misschien een opportuniteit voor Relax om zijn GSA nog eens proper te krijgen ? :clown:

Hoedanook : mijn K1200R Sport stel ik in augustus graag ter beschikking van jou en/of Robert. Hij kent de weg in de Alpen al een beetje, klik maar eens door naar dit topic. Mijn deel van de deal kom ik volgend jaar in april graag in ontvangst nemen. America, here I come :wink:

Ik zie je wel binnen twee weken :salut:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
nabucco
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 feb 2010, 04:51
Locatie: South Ogden, Utah (Verenigde Staten)

Re: Motorruil Belgie / USA

Bericht door nabucco »

Hoera Bob - bedankt voor jouw getuigenis re: goed gedrag en zeden en vooral bedankt om de R1200 ter beschikking te stellen. Ik sta alvast al te watertanden!

Voor de liefhebbers - Utah is zowat het mekka voor toerrijders met de meeste national parken op minder dan een dag rijden. Voor degenen die de GSA tot zijn volle potentieel willen testen - pistes genoeg!

Dominic
Plaats reactie