nief botten

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

nief botten

Bericht door GSrijder »

Vermits mijn TCX Explorer 3 Gore-Tex botten na 2 jaar beginnen te lekken en defect aan het gaan zijn ter hoogte van de schakelpositie heb ik mijn oog laten vallen op de Daytona Trans Open GTX . Alleen is het prijskaartje nogal aan de hoge kant en ga ik dus wachten tot ze bij RAD nog eens 20% korting geven op een artikel naar keuze :mrgreen:

@ Relax: tevreden over?
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: nief botten

Bericht door Relax »

Volgens mij mag Gore-Tex op die termijn niet gaan lekken en geven ze garantie. Even aankloppen bij de verkoper van je laarzen kan je nogal wat geld sparen. En als die niet thuis geeft, rechtstreeks klagen bij Gore. Ik heb weet van gevallen die zo netjes werden opgelost.
Als Gore een tussenkomst doet voor andere laarzen, kan je nog die Trans Open kopen...

Ik rij er intussen nog maar een maandje meer rond, maar geen reden tot klagen. 't Zou erg zijn, na zo weinig tijd.
Ze hebben een heel hoge schacht, daar moet je wel even aan wennen als je van eerder korte laarzen komt. Ze stappen een heel klein beetje minder soepel dan andere laarzen omdat er een metaalplaat in de zool zit, maar omdat ze rondom rond gewoon meer bescherming bieden dan de doorsnee laars, is het logisch dat ze wat stroever zijn. Ook wennen aan het getik van de metalen tippen op de vloer. De ritsen zijn steviger dan op m'n vorige Daytona's. De zool is voor mij ook beter omdat ze minder glad is dan op m'n andere.

Mijn vorige Daytona's (Travellers GTX, dacht ik) zijn na meer dan 120.000 km gaan lekken, dus verwacht ik van deze hetzelfde, maar dat wordt afwachten.

O ja, ik meen dat die korting in oktober is.
I respect your opinion. But I don't give shit.
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: nief botten

Bericht door GSrijder »

Vandaag bij BZ langs geweest en daar vertelden ze me dat de invoerder Richa is van de TCX laarzen en dat ik na 2 jaar nog weinig aanspraak kon maken op waterdichtheid :shock: Ze hebben me daar ook wel overtuigd van de degelijkheid van Daytona maar vermits ze met model dat ik wou, de Trans open GTX niet hadden dan maar doorgereden naar RAD. BIJ BZ nog getwijfeld om de road star GTX te nemen maar toch maar de knoop doorgehakt en voor de eerste keuze gegaan.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: nief botten

Bericht door Relax »

Op het Nl GS forum las ik wat anders: verkoper wil niet mee in garantieverhaal, benadeelde schrijf Gore aan en krijgt gelijk en nieuwe laarzen.
Verkoper krijgt schop van Gore omdat Gore een goede service eist en het voorgaande niet overeenstemt met wat zij willen.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie