Ligurische

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
noppenrijder
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 jan 2005, 09:36
Locatie: Waregem

Ligurische

Bericht door noppenrijder »

Ik moet eind oktober beroepshalve naar Z-Fr , en zou de 100 GS meenemen om wat off-road pistes te gaan rijden; LGKS mag je dan wrschl al niet meer op - te koud - sneeuw ?
Zijn er daar nog andere leuke dingen die dan wel nog mogelijk zijn - ik zie dat daar tussen de 1000 en 1500 m wrschl ook nog wel het één en ander te beleven valt (in de driehoek Grasse, Entreveaux en sospel) ?Veel zal wrschl afhangen (wat ik dan wel of niet zal kunnen doen) van welk weer het daar op dat moment is ...
Goede kampeer- of andere slaapadressen daar in de buurt en alle andere tips zijn uiteraard ook altijd welkom :grin: .
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
GStephen
Berichten: 852
Lid geworden op: 17 aug 2007, 16:35
Locatie: Kortrijkse
Contacteer:

Re: Ligurische

Bericht door GStephen »

De heer Koppel!! wordt aan kassa 5 gevraagd :mrgreen:
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Vanguard
Berichten: 843
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:40
Woonplaats: Ranst
Locatie: Antwerpen

Re: Ligurische

Bericht door Vanguard »

Kan eind oktober al wreed koud zijn aan de kanten van Sospel, ik denk ni dat je nog veel campings gaat aantreffen die open zijn, tenzij diegene die ook kamers en/of chalets verhuren.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

Re: Ligurische

Bericht door GVN »

Aan je titel te lezen dacht ik dat je naar Italië wou.
Van Frankrijk weet ik niet veel, maar van het mooiste land ter wereld des te meer.
Eind oktober valt aan de Ligurische kust nog best wat te rijden. Een truitje extra volstaat.
Ben net terug van Cinque Terre en omgeving. Altijd weer genieten. En hou je van bochtjes en mooie uitzichten kun je in de Alpi Apuani je hart ophalen.
La Garfagnana biedt wellicht ook off road mogelijkheden.
In oktober is het ook tartufo tijd en bieden heel wat locale restaurantjes de lekkernij aan schappelijke prijzen aan.
La dolce vita op z'n best.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
noppenrijder
Berichten: 228
Lid geworden op: 07 jan 2005, 09:36
Locatie: Waregem

Re: Ligurische

Bericht door noppenrijder »

helemaal mee eens GVN, maar deze keer zal ik niet verder dan Ventimiglia en Pignia geraken vrees ik ...
Two valve or not two valve, that's tthe question !
(XL 500) - ( K 100 RS) - ( R 850 GS) - '05 R 1200 GS - '91 R 100 GS
(Garmin SP III) - (SP 2610) - Oregon 400T - Forerunner 310 XT - Montana 600
Wally
Berichten: 636
Lid geworden op: 07 okt 2004, 06:40
Locatie: Gent

Re: Ligurische

Bericht door Wally »

Nogmaals dringende oproep personeel:
KOPPEL gevraag aan adviesbalie!!!!
Leven is het meervoud van lef!
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Ligurische

Bericht door Koppel!! »

Euh, 'k ben ewa te laat zekers? Ge weet toch, ge kunt me altijd bereiken op m'n mail v.d webshop als 't dringend is hé :wink:

Nog zo iets. Iedereen is welkom om bij mij thuis is te passeren om z'n reisplannen te bespreken. Zeker als 't de Alpen, of in mindere mate Marokko is. Voor Marokko zijn er andere kenners, maar het is nu eenmaal een obsessie om zoveel mogelijk over een regio te weten te komen, dus info heb ik voldoende.
Waarom bij mij thuis, wel, dan kan ik ook inschatten in hoevere er onverhard bij mag, hoeveel km er op een dag kan/mag gereden worden, welke mate van comfort er op de slaapplaats moet zijn etc. IRL gaat 't honderden keren makkelijker.

Ge zou niet den eerste zijn die langskomt en een bijna volledig reisplan terug krijgt, soms zelfs met gps-routes.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: Ligurische

Bericht door tweecilinderke »

Ge zou niet den eerste zijn die langskomt en een bijna volledig reisplan terug krijgt
inderdaad hij weet de leuke baantjes liggen zelfs de treinrails in de Alpen :mrgreen: en klopte nog ook :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Plaats reactie