Hella superseal connectors

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
pvde
Contacteer:

Hella superseal connectors

Bericht door pvde »

Yep,
Ik heb mij een setje kabelverbinders gekocht van Hella, maar er zit geen handleiding bij en op het net vind ik direct niets.
Afbeelding
Wie kan mij helpen!
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
John
Contacteer:

Re: Hella superseal connectors

Bericht door John »

Heb je er een tang voor? Zo niet is het een heel gepruts om die degelijk rond je draad te klemmen.
Solderen gaat ook maar is eigenlijk niet de bedoeling.
Die siliconen dopjes schuif je over je draad voor je ze in de stekkerbehuizing vast klikt.
Waar die verdikking zit aan de draadzijde moet een stukje krimpkous over. Dus ook best voor je het boeltje in mekaar steekt.
weedeebee

Bericht door weedeebee »

Je hebt zoiets nodig...

http://www.rdae.nl/ly48b-krimpen-ongeis ... -3118.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Greetz Ward
100GS & R 1150 GS
Danny

Bericht door Danny »

oke dat is een automatische tang maar met een gewone van een paar euro gaat het net zo goed, ik pits die wel effe voor je als je wil piece off cake :mrgreen:
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Thanks voor de tips :grin:
Na lang zoeken dan toch iets gevonden, zie HIER
Ik heb met een punt tang de pinnetjes rond de kabel kunnen vastknijpen/prutsen en nadien met een soldeerbout ze effe vastgemaakt en afgewerkt met een krimpkous.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Plaats reactie