BMW RALLYE GS PRO BOOTS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

BMW RALLYE GS PRO BOOTS

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Iemand ervaring mee ????

Afbeelding
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: BMW RALLYE GS PRO BOOTS

Bericht door demito »

Dit zijn Forma Dominator Comp boots met een BMW logo erop.
Wat ze waard zijn weet ik niet. Ik zweer bij Gaerne botten.

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
LucVB
Berichten: 338
Lid geworden op: 01 feb 2005, 13:42
Woonplaats: Borgerhout
Locatie: Antwerpen

Re: BMW RALLYE GS PRO BOOTS

Bericht door LucVB »

Onlangs gekocht, zitten zeer comfortabel, je kan er nog mee " wandelen". Ademen goed, dwz ze zijn niet waterdicht. Afhankelijk van bestemming kan dit een voordeel of nadeel zijn.
Je moet ze wel gaan passen want er zit een binnenschoen in zodat de gepaste maat groter uitvalt dan je verwacht.Het was bij mij wel nodig om versnellings hendel in een andere positie te plaatsen, daarna ging het schakelen terug vlot. Bij Piet Lievens zijn er nu zaakjes te doen. (uitverkoop kleding....)
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

Re: BMW RALLYE GS PRO BOOTS

Bericht door GSA1200 DRIVER »

LucVB schreef:Onlangs gekocht, zitten zeer comfortabel, je kan er nog mee " wandelen". Ademen goed, dwz ze zijn niet waterdicht. Afhankelijk van bestemming kan dit een voordeel of nadeel zijn.
Je moet ze wel gaan passen want er zit een binnenschoen in zodat de gepaste maat groter uitvalt dan je verwacht.Het was bij mij wel nodig om versnellings hendel in een andere positie te plaatsen, daarna ging het schakelen terug vlot. Bij Piet Lievens zijn er nu zaakjes te doen. (uitverkoop kleding....)
Ik had gisteren als eens gekeken naar de Forma Dominator Comp Boots zoals demito mij gemeld had, is inderdaad dezelfde laars.
Ik ga ze zeker passen, wat dat waterdicht betreft met sealskinz sokken zal dat probleem wel opgelost zijn.
T'is al leuk te weten dat je er gemakkelijk kan mee lopen.
Ik ga meestal naar Kohl Motorrad in Aachen is kortbij en alles is er op voorraad, staan daar 329€ geprijsd.

MVG
Marc
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
GSA1200 DRIVER
Berichten: 259
Lid geworden op: 12 okt 2012, 23:24
Woonplaats: Bilzen
Locatie: Limburg

Re: BMW RALLYE GS PRO BOOTS

Bericht door GSA1200 DRIVER »

Gekocht !!!!

Afbeelding
A day without motorcycling, is a lost day
Lid BMW MC VL
Plaats reactie