Precies! Het blijven er tenslotte maar twee...Danny schreef:..... als 't glad is dan ga je op je smoel met of zonder winterbanden.

Moderator: GVN
Precies! Het blijven er tenslotte maar twee...Danny schreef:..... als 't glad is dan ga je op je smoel met of zonder winterbanden.
Awel dat heb ik al gedaanIk ga ook een polleke openen, "hoe lang lopen jullie in de winter rond met een T-chirt buiten bij -8°"
Het kan anders welLukas schreef:Ik heb hem wel geen bochtje zien pakken.
Straf, heb reeds twee sets van Heidenau's opgebruikt, en achteraan rij ik met 2.8 tot 2.9 rond. Nooit een probleem gehad. Was wel op de F800GS, dus met binnenbanden.van meer frans schreef:hoi, ik zou de hedenau scout op de F800 willen leggen, lijkt mij wel een degelijke band als alternatief voor noppen.
Nu is er een beetje twijfel omdat ik heb opgevangen als zou de quickly (peter) in Beveren deze banden niet meer willen leggen.
weet iemand meer hierover ?
Volgens dat ik vernomen heb zouden de banden scheuren langs de flanken. Maar ik weet ook dat deze banden zeker niet meer dan 2.5 bar kunnen verdragen , dus de waarden die voor de motor toepasbaar zijn zouden niet ! mogen gebruikt worden
Swa Brasschaat