Ik overweeg inbouw van een Xenon lamp/kit in mijn R1150R bouwjaar 2002.
Iemand ervaring met Xenon in een R1150R?
Wat koop ik best, en wat is het verschil: een Xenon of een Bi Xenon?
Waar de ballast wegwerken?
Tips voor een bepaald merk?
5000K?
Kortom ik heb nog wat vragen....
Bedankt voor je feedback.
J.
Bi Xenon past niet, lamp is te lang voor het koplamphuis ( krijg je de koplamp niet meer dicht geschroefd ) Xenon heb ik niet geprobeerd .( met gewone xenon heb je geen grootlicht meer) je krijgt ook de ballast moeilijk weggewerkt , zou lukken onder benzinetank ,maar persoonlijk vond ik de bekabeling te omslachtig om weg te werken van benzinetank naar de koplamp
ik had deze van pilot aangeschaft (bi xenon) lamp was te lang ( tussen spiegel en achterkant koplamphuis) ook de ballast was totaal niet in te bouwen in koplamphuis door de grote van de ballast , wanneer je motor bezit zoals RT, LT Enzo. kan je deze pal naast de behuizing van de koplamp plaatsen ,maar met naked motoren ...?? moeilijk voor bedrading en ballast weg te werken
Met een beetje geluk heb je een moto zonder abs. Dan heb je plek zat tussen motronic en batterij. Allee daar zitten mijn ballasten toch... is wel een GS. De lengte van de lamp, ja daar kan je niet veel aan doen denk ik. Misschien bestaan er ondertussen mortere?