verschil 650 700 en 800

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

GertH
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 feb 2009, 23:10
Woonplaats: Zonhoven
Locatie: Limburg

Re: verschil 650 700 en 800

Bericht door GertH »

J@n schreef:
GertH schreef:
P.S. Moest je voor een F650 of F800 gaan; ik heb nog een Powerbronze scherm en een GIVI 46L topkoffer liggen met bijhorende montageplaat voor de F650/800 GS en ook een complete HID-set (incl. mistlampen).
Gert

Kun je me wat meer info en eventueel foto's en prijsindicatie bezorgen over dat scherm en die mistlampen?

alvast bedankt
j@n

Mijn excuses aan erikvc om zijn topic te kapen :oops:
Dag J@n

scherm is van Powerbronze. marcheert zeer goed, moet ik zeggen. Mijn eerste scherm was stukgegaan na een val; meteen (april/mei 2012) een nieuw (het huidig dus) besteld. Neemt echt goed de winddruk weg van je borst en hoofd.

Laten we zeggen: 30€ (nieuwprijs 76£)? Als je de lichten zou kopen, krijg je het scherm er gewoon wel bij hoor. Nu koppelverkoop toch toegelaten is :lol: .

lichten zijn van HID50 (Less Wassal): het betreft complete installatie voor dimlicht + grootlicht + 2 Hella mistlichten (Hella's zelfs nooit gemonteerd gehad :oops: ). Gekocht in 2009.

Wat denk je van 200€ voor cpl. set (ik heb in 2009 590€ betaald - weet niet wat ze momenteel nieuw kosten - website is blijkbaar offline momenteel)?

Is het OK wanneer ik in het weekend wat foto's voor je maak?

mvg, Gert
erikvc
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 mar 2011, 13:18
Woonplaats: Groot Gent
Locatie: waar "Zij" is
Contacteer:

Re: verschil 650 700 en 800

Bericht door erikvc »

en de winnaaaaaaaarrrrr is ...
een bmw F65GS, waarvan ik morgen ( hout vasthouden) de nummerplaat van krijg!

de 'oude' monocilinder staat te koop hier op t forum en elders... als je iemand kent, laat maar iets weten!
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 12&t=35679" onclick="window.open(this.href);return false;
see me on the road? gife me a footh, a thumps up, wave a little...and drive on...I drive my slow speed and alone!
Plaats reactie