whitelights

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
be1150rt
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 sep 2012, 19:23

whitelights

Bericht door be1150rt »

Hallo

Even informeren wie er tevreden is over deze leverancier. Ik bestelde op 12 december een stel witte knipperlichten voor mijn R1150RT en tot op heden is er nog steeds niets geleverd. Ik contacteerde Dennis ondertussen al 3 keer. Moet altijd zelf eerst contact zoeken vooraleer ik info krijg. Op de eerste mail antwoordde hij dat dit type in backorder staat bij zijn leverancier en dat die pas terug begon te werken op 3 januari en dat ze waarschijnlijk die week geleverd zullen worden. Ok, kan ik mee leven, kan gebeuren. Maar tot vandaag dus nog steeds niets. Hij zou vorige week woensdag zijn leverancier vragen naar een leverdatum en mij op de hoogte houden. Maar tot vandaag dus nog steeds niets. Heb nu mijn centen teruggevraagd indien hij niet binnen de week kan leveren. Ben eens benieuwd.... Iemand soortgelijke ervaringen? Had enkele jaren geleden voor mijn R1100R ook bij hem besteld en toen ging het vlotjes. Maar dit vind ik er wel over.

Groeten
Bert
nonkel moto
Berichten: 208
Lid geworden op: 08 jan 2009, 15:02
Woonplaats: gent
Locatie: oostvlaanderen

Re: whitelights

Bericht door nonkel moto »

ik heb vorig jaar februari voor mijn r1100rt de led running lights vooraan en de smoked lights achteraan besteld in Nederland en goed ontvangen.
op14dagen werd het geleverd en eigenlijk door mijn fout heeft het een week telang geduurd
zodus geen klachten en mooi resultaat.
groeten N.M
joehoe
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: whitelights

Bericht door GSrijder »

Enkele jaren geleden hier de zwarte pinkerglaasjes besteld voor de GS en die waren binnen de week geleverd. Wel via de Duitse website want daar waren ze goedkoper dan de Nederlandse.
Afbeelding
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie