lage kraag bij Atlantis vest

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

blaft
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:54

Re: lage kraag bij Atlantis vest

Bericht door blaft »

Relax schreef:
blaft schreef:Onvoorstelbaar dat zo een ironische bijdrage zo'n reacties uitlokt. Sorry Relax maar je gevoel voor humor is blijkbaar onbestaande. Het is wel raar dat je mijn reactie als de meest idiote ooit bestempelt. Dit houdt volgens mij in dat de plaatser ervan, ik dus, een idioot ben die nauwelijks ontwikkeld is vergeleken met jou. Berichten moeten dus voldoen aan jouw hoge intellectuele standaard. Relativeren is dus blijkbaar niet je sterkste eigenschap. Idioot zijnde zou het kunnen dat ik deze controverse misschien niet begrijp maar dat ga jij ongetwijfeld duiden.
De ironie ervan zag ik niet. Mijn schuld. Mijn excuses.
Gevoel voor humor heb ik niet. Sue me. En lees je wat in op het forum.
't Is niet omdat ik je post als idioot beschouw, dat ik dat ook doe met jou als persoon. Ik kan wel degelijk abstractie maken. Ik heb je dus nergens beledigd, althans niet in mijn ogen, noch willen beledigen.

En mijn intellectuele standaard is érg laag, geloof mij, daar kan jij wel boven.

@ Stelo: de post van blaft ondergraaft bij deze ook jouw volledige stelling, dus geen noodzaak om meewarig te gaan doen.

@ Frans: sssssst :-) 'k Heb er nog, maar niemand mag dat weten. Bij bekendmaking willen ze geen vriendje meer zijn.
Geen probleem met het relaxen zo te zien. :-D
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: lage kraag bij Atlantis vest

Bericht door Bob »

Relax schreef:En mijn intellectuele standaard is érg laag, geloof mij, daar kan jij wel boven.
'k Geef 'm niet graag gelijk, maar hij laat me geen keuze. Ik weet waarover ik het heb, ik zat in lang vervlogen tijden ooit twee jaar met hem op school. De P-school (destijds nog R-school). Daar leerden ze ons overigens dat we geen vrienden mochten zijn/hebben. Dus neem 'm dat gedeelte alvast niet kwalijk.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
Stelo
Berichten: 379
Lid geworden op: 23 mar 2005, 23:16
Woonplaats: 8930
Locatie: Rekkem

Re: lage kraag bij Atlantis vest

Bericht door Stelo »

Hoi,

Vandaag alweer door de plensende regen + hagelbui gereden in mijn Atlantis4-pak.
Geen druppel binnen gehad!

Wel erbij vermelden dat ik ook de BMW-kraag heb aangetrokken. Aanvankelijk omwille van de frisse temperatuur, maar ongetwijfeld heeft die ervoor gezorgd dat mijn nek en rug droog zijn gebleven.
Zonder kraag niet droog? 'k Weet het niet.
'k Heb er geen natte rug voor over om het uit te testen... :lol:

Goede combinatie dus.

Grts,
Stelo
R1200RT
Plaats reactie