vanmiddag 12u, E19 Bxl > A'pen in Kontich een witte GSA met waarschijnlijk +120 op de teller terwijl alle borden waarschuwden om op te letten voor de ijzel
Vandaag omstreeks 14.00u een zwarte Rt 1200 met fluo oranje helm en zilverkleurige topcase, die van de A12 kwam en de N16 richting Temse nam.
Omstreeks 15.00u een GS op de A12 in Schelle -> A'werpen met een nieuwe n° plaat beginnende met 9 ( persoonlijke plaat )
had ik nog niet gezien op een moto.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Léon schreef:In Houthalen, Herebaan-oost richting Zwartberg, een licht grijze R1200R met koffers, berijder had een opvallende fluojas aan.
Heerlijk wat een geluid die moto maakt!
Iemand van dit forum? Indien ja, als je ter hoogte van de rotonde stopt kan je een warme kop koffie komen drinken en je R1200R eens laten zien!
Eerste rotonde, die van de meubelwinkel of die van Kelchterhoef? Dan wil ik met mijne RT ook wel eens ne koffie komen drinken
Vanmorgen 6:50 u op de Expressweg knooppunt linkeroever : donkergrijze (of zwarte) 1200GS MFZ-xxx (meen ik mij te herinneren), kwam uit de richting Beveren en reed rechtdoor richting pijp.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Daarstraks om 15.30Hr aan het monument van Koning Albert I in Nieuwpoort, een antracietgrijze R1100RT, rijder met
fluo hesje en rode helm. Vergeten van de topkoffer op slot te doen?
Gisteren Stropke en Stropineke op bezoek.Kwamen het licht in de duisternis zoeken/halen Had de indruk dat we nog wat tijd te kort hadden om wat verhalen uit te wisselen.
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
edargpu schreef:Gisteren Stropke en Stropineke op bezoek.Kwamen het licht in de duisternis zoeken/halen Had de indruk dat we nog wat tijd te kort hadden om wat verhalen uit te wisselen.
Edargpu
Als ik binnen dit en pakweg een week of twee mijn nieuw broemeken heb, zal ik ook eens komen zoeken bij U! Ik spreek dan wel eens af wanneer het voor ons beiden past.
Veel BMW motorrijders!! Die geene meter vooruit konden (mochten) op den E40 deze avond ter hoogte van Erpe-Mere na een verkeersongeval.
De arm der wet (lees PVE Oost-vlaanderen) vond dat er geen gebruik mocht gemaakt worden van de ruimte die er was om de motorijders door te laten.
Maar niet te min , heb genoten van de verzameling BMW's die de revue mochten passeren. En wat op viel , de GS'en waren in de meerderheid!!