Hoi,
Sinds het vervangen van mijn voorband (r1200rt) hoor ik steeds een raar geluid bij het remmen aan een snelheid hoger dan 100 kmph.Een mix van een gezoem en een vorm van geschuur, bij lagere snelheid komt dit niet voor.
De moto is onlangs binnen geweest voor groot onderhoud en dan hebben ze geen problemen gevonden,schijven ok,diagnose ok,remblokjes ok, het voorwiel en de band zijn er toen afgeweest om een nieuwe sensor te plaatsen.
Nadien heb ik enkele weken geen problemen gehad en niets meer gehoord en nu sinds maandag hoor ik weer dat geluid.
Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn?
Ik rij dagelijks in alle weersomstandigheden ongeveer 100km woon-werkverkeer
Alvast bedankt voor een reactie
Mvg.David
raar geluid bij remmen r1200rt
Moderator: GVN
-
dagoo.r1200rt
Re: raar geluid bij remmen r1200rt
Tja, als ie goed remt en 't wiel draait vrij dan kan ik weinig bedenken, zo'n dingen moet je zien... (ikke toch) 
Hallo,
Zoutophopingen misschien?
Heb ooit nog iets dergelijks gehad met mijn wagen.
Grts,
Stelo
Zoutophopingen misschien?
Heb ooit nog iets dergelijks gehad met mijn wagen.
Grts,
Stelo
R1200RT
-
dagoo.r1200rt
Dat had ik ook al gedacht, misschien eens goed afstomen
Hoi David,
Heb dit ook eens voorgehad door de originele remblokken te vervangen door gesinterde blokken. Wist ook niet wat er a/d hand was tot ik de originele terugstak om ze helemaal te veslijten.
Vr.gr.
Eric
Heb dit ook eens voorgehad door de originele remblokken te vervangen door gesinterde blokken. Wist ook niet wat er a/d hand was tot ik de originele terugstak om ze helemaal te veslijten.
Vr.gr.
Eric
Als je je kont verbrandt heb je geluk dat je niet andersom stond!