srtslunse schreef:als ik filmkes bekijk van de s1000rr zie ik altijd het achterlicht flikkeren is dat normaal?
groeten kurt
weet niet, maar als ik film op circuit is dat ook zo bij de anderen.
Vorige week op Zolder reed Stef voor mij en het was de bedoeling dat ik hem filmde. Hij rijdt met een R1 standaard en het was achteraf hetzelfde fenomeen op de film, nochtans heb ik zijn remlicht niet zien flikkeren.
Dus ik zou het niet kunnen zeggen, maar je ziet het kan ook aan de film liggen.
srtslunse schreef:weet er iemand een site waar er meer gesproken word over deze moto?
op een ander forum 2fast4u.be waar ik lid van ben wordt er nog wel eens over gesproken, maar ik heb ook nog geen specifieke site zien passeren waar het enkel over dit scheurijzer gaat.
af en toe zie je ze al op circuit, maar het is meer het menneke dat er op zit dan de moto dat belangrijk is. Tot nu toe passeer ik ze gemakkelijk met mijn 600rr. Ik denk dat ze ook nog wat te nieuw zijn.
Miss brengt BMW volgend jaar een 600 uit met de zelfde toeters en bellen. Dan ben ik wel kandidaat, alé ja........., als ik geld heb.............., want dat is het eeuwige probleem.
Mijn zoon heeft zijn RR nu bijna 1 jaar, de km-stand is ongeveer 2.500km. Niet dat de RR niet fijn is om mee te rijden, maar werk, vriendin, enz. Hebben belet er veel mee te rijden.
Hij is er een keer mee op Mettet gaan rijden en dat was echt zijn biotoop, zowel de RR als hijzelf. Ondanks het feit dat hij voor de eerste keer met een moto op circuit reed (hij heeft al vaker met de auto op circuit gereden) was het volgen van de instructeur met een R1 bijna een koud kunstje. Dit vooral door de power van de RR maar meer nog door het gigantische remvermogen van de RR.
Ik denk dus dat ze toch weer een dijk van een motor hebben ontworpen daar bij BMW. Uiteraard kan alles beter, maar voor mijn zoon voldoet de RR 100% aan de verrwachtingen.
En uiteraard heeft hij ook de eerste brief gehad voor een of andere terugroepactie.
Heb je gelijk in Jo, RR moet het hebben van topsnelheid en laat remmen.
Verleden jaar een weekend bijscholing gehad op de Nurnburgring waar we de ganse Bmw stal mochten testrijden.
Kan je op de openbare weg weinig mee doen, tenzij je rijbewijs verliezen.
Ik had in race modus meestal genoeg aan de eerste 3 versnellingen, man wat een kracht.
Heb met de K1300S ook op Mettet gereden. Was wel tof maar inderdaad te korte stukken om eens echt vol door te kunnen gaan. 't Plezantste was dat ik iedere keer wel die instructeurs voorbij kon vlammen op 't rechte stuk, nadat ze mij in de laatste bocht voorbij gegaan waren En dan keihard moeten remmen op 't einde met een dansend achterwiel als gevolg, en die instructeurs er terug moeten laten overgaan Soit was wel eens tof om te doen
vraag me af of ik op 100m zou kunnen remmen als je voluit gaat of vroeger? Met de CBR600rr kan je later dan de 100m remmen.
Mocht je het weten zou fijn zijn, anders moet ik het zelf maar ondervinden he.
Dat moet toch héél kort bij de laatste 100m geweest zijn, maar zoals gezegd, het was wel werken om tot een redelijke snelheid af te bouwen, om de daaropvolgende bocht niet te wijd te moeten nemen. één keer dacht ik zelfs dat ik de grindbak zou ingaan. Enorme fun factor dat wel Ben wel eens benieuwd want gij zijt er meer mee vertrouwd of ge daadwerkelijk tot de laatste 100m kunt vlammen....
Laatst gewijzigd door GSMax op 16 apr 2013, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja motorsportschool Zolder een goed idee.
Mijd u daar dan wel van die zelfingenomen Hans VDV. mochten ze die daar buiten zwieren, dan zouden de inschrijvingen nog verdubbelen.
er is te weinig in België
Ik geef les bij EYBIS, wij organiseren de BMW Motorrad Trackdays, waarom komen jullie daar niet rijden?
We hebben dit jaar 2 events in Belgie: Mettet en Francorchamps.... voor de volledige kalender zie hier:
VRken schreef:Ik geef les bij EYBIS, wij organiseren de BMW Motorrad Trackdays, waarom komen jullie daar niet rijden?
We hebben dit jaar 2 events in Belgie: Mettet en Francorchamps.... voor de volledige kalender zie hier: