Heeft er iemand ervaring met het verlagen van een r1150rt
Hoeveel verlaagd hij dan en veranderd het weggedrag door verlagen
Alvast bedankt voor de reactie en grtn
Dolfke
verlagingsveren
Moderator: GVN
Re: verlagingsveren
Ik heb vorig jaar Progresief gewikkelde veren van Hyprpro gemonteerd die mijn motor 2,5 cm lager maakt. Ik ben hier uiterst tevreden over zeker over het weggedrag van de motor. Ik heb ook veel meer zelfvertrouwen tijdens het rijden en zeker bij het maneuvreren met de motor. Kortom veel meer rijplezier !!! Zeker een aanrader !
Heb mijn achterdemper 1.5 cm laten inkorten en een WP veer laten plaatsen.
Voor mij is het resultaat best goed, maar hou er rekening mee dat je de middenbok en zijstaander moet inkorten..
GR..M..
Voor mij is het resultaat best goed, maar hou er rekening mee dat je de middenbok en zijstaander moet inkorten..
GR..M..
Een RT is sowieso al een lage motor dus veel kan je nooit moeten/mogen verlagen. middenbok en zijpikkel zijn de kl... gevolgen.
met een centimetertje tast je je rijeigenschappen niet aan, hoogstens zal je wat aan de grondspeling in de bochten moeten wennen, zeker als je leest wat een formule 1 piloten 't hier op 't forum allemaal zijn
met een centimetertje tast je je rijeigenschappen niet aan, hoogstens zal je wat aan de grondspeling in de bochten moeten wennen, zeker als je leest wat een formule 1 piloten 't hier op 't forum allemaal zijn
Als je Progressieve veren plaats dan hoef je de zijstandaart niet in te korten. In onbelaste toestand blijft de motor even hoog. Enkel naarmate hij belast word (als je erop gat zitten) word hij lager. Hoe harder je de veren belast hoe harder hij gaat veren (progessief). Ik ben er heel tevreden over.
Grondspeling verlies je zeker, het is de middenbok die eerst aan de grond komt en die veert echt niet mee..
dat is ondervinding..
GRR..M..
dat is ondervinding..
GRR..M..