Beugels koffers bevestigen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
motorprinsesje

Beugels koffers bevestigen

Bericht door motorprinsesje »

Wie iemand waar die juist worden vastgemaakt bij een BMW F650...

met welke wijzen juist, ik schat met inbussen, maar welke juist, dat weet ik niet. Zijn maar 3 gaatjes per beugel, dus veel kan dat niet zijn hé.

En dan maak ik mij nog de bedenking of dat wel goe vast kan zitten, die koffers, gewoon over iets schuiven?

kan ik geloven dat iedereen zijn koffers kwijtgeraakt :roll:
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Fotootje posten van de beugels...
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
motorprinsesje

Ik heb hier geen fototoestel voor de moment...

zal vanavond eens proberen of ik ze eraan krijg...
motorprinsesje

Ze hangen erop... schoon zicht...

alleen moet ik nog iets vinden voor mijn sloten hé, want ze kunnen voor de moment niet vast :cry:

maar ja, kan er toch al van alles in stoppen hé, tis al iets...

groetjes
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Proficiat alweer!
Het heeft zich dus uitgewezen :wink:
Ivm die sloten, bedoel je de sloten van de koffer?
Als ze van BMW zijn kan je die volgens mij apart gaan bijkopen bij je dealer. Zodoende kan je één sleutel gebruiken voor alles.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

motorprinsesje schreef:Ze hangen erop... schoon zicht...

alleen moet ik nog iets vinden voor mijn sloten hé, want ze kunnen voor de moment niet vast :cry:

maar ja, kan er toch al van alles in stoppen hé, tis al iets...

groetjes
goed gedaan prinsesje.
dan heeft mijn uitleg gisteravond goed gewerkt blijkbaar :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
motorprinsesje

Xavier schreef:Proficiat alweer!
Het heeft zich dus uitgewezen :wink:
Ivm die sloten, bedoel je de sloten van de koffer?
Als ze van BMW zijn kan je die volgens mij apart gaan bijkopen bij je dealer. Zodoende kan je één sleutel gebruiken voor alles.
Waren maar 3 vijskes per beugel, en ene hangt vast aan steun passagier. De andere 2 aan mijn bagagerek.

Sleutels, dat is ander probleem. Er is geen sleutel bij. Mijn sleutel past niet. Er kan ook geen ander slot ingestoken worden want daarvoor heb je sleutel nodig om het eruit te nemen...

Dus dat weet ik nog niet goe op te lossen... nachtje overslapen of meer...

En weet je hoeveel je moet betalen voor totaal nieuwe sloten? 108 euro zonder plaatsing waarschijnlijk...

groetjes
motorprinsesje

Voila, efkes bij BMW Lievens geweest en Filip heeft ander slot gestoken en mijn koffers kunnen vast...

Zo zie je maar, soms ben je blij dat je een Bmw Garage in de buurt hebt hé...

dus alles in orde nu...

ik zal straks eens foto trekken van motor met de kofers en posten :wink:
motorprinsesje

Hier is mijn brommertje met zijn koffers erop:

Afbeelding

Afbeelding

groetjes
Hans

Bericht door Hans »

:shock: En nu naar de winkel voor een DEGELIJK slot...

mvg
Hans
Afbeelding
@R100R

Bericht door @R100R »

Wil wel 'ns een foto van je brommer zien met een prinses erop :mrgreen:
Airheads believe that the simplest engineering solutions are the best.
motorprinsesje

Hans schreef::shock: En nu naar de winkel voor een DEGELIJK slot...

mvg
Hans
Degelijk slot?
motorprinsesje

@R100R schreef:Wil wel 'ns een foto van je brommer zien met een prinses erop :mrgreen:
Naar mijne website gaan hé, staan foto's op :wink:
GSven

Bericht door GSven »

motorprinsesje schreef:
Degelijk slot?
Ik vermoed dat Hans je ketting wat licht vind.
En als je motor niet ergens aan vasthangt, gaan ze er toch mee lopen (dikke ketting of ni :( )

2 nachten terug zijn "ze" ook een paar meter gaan wandelen met ne maat z'n machine. Dat ze daar verdoeme eens afbleven!

GSven
motorprinsesje

GSven schreef:
motorprinsesje schreef:
Degelijk slot?
Ik vermoed dat Hans je ketting wat licht vind.
En als je motor niet ergens aan vasthangt, gaan ze er toch mee lopen (dikke ketting of ni :( )

2 nachten terug zijn "ze" ook een paar meter gaan wandelen met ne maat z'n machine. Dat ze daar verdoeme eens afbleven!

GSven
Ja heb je gelijk in, ik wilde dikke ketting kopen en verkoper van RAD Drongen raadde mij dat niet aan, want ze knippen dat even goed door als dat slot dat ik nu heb...
Hij heeft mij aangeraden dit slot te kopen.

Normaal hang ik hem ook wel ergens aan vast, maar was bij mijn ouders thuis en geburen houden alles goed in de gaten :wink:

groetjes
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
...want ze knippen dat even goed door als dat slot dat ik nu heb...
Enerzijds wel, anderzijds, als ge echt een DIK slot hebt, dan mogen ze toch al is proberen denk ik, maar ja, 'k ben dan ook geen expert terzake...
Ben wel zinnens mij is een degelijk slot te kopen, zo één van ne meter 'n half, dat ik niet alleen mijn wiel kan aan een paaltje hangen, maar de ketting tegelijk door m'n "fourchebenen" kan steken, dan mogen ze uw voorwiel nog losvijzen.
't Enige wat ik me dus afvraag, wat ik hierboven dus ook zeg ('k ben geen expert terzake), zijn er kwaliteitssloten die niet door te knippen zijn, speciale harde metalen of iets dergelijks :?:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
@R100R

Bericht door @R100R »

motorprinsesje schreef:
@R100R schreef:Wil wel 'ns een foto van je brommer zien met een prinses erop :mrgreen:
Naar mijne website gaan hé, staan foto's op :wink:

Afbeelding
Airheads believe that the simplest engineering solutions are the best.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hey mensen,

Bij mijn weten zijn de dikste kettings van Kryptonite of ABUS (Granit) niet zomaar door te knippen. Ik ben van beiden voorzien en aan de dikte, gewicht en prijs te zien denk ik niet dat je dat met de eerste de beste betonschaar doorkrijgt. Als ze dit bij RAD vertellen mogen ze evengoed hun rekken leeghalen hé.
motorprinsesje

Al dan niet dikke kettingen, mijn motor staat in garage en ze moeten 2 garagepoorten passeren voor ze binnen zijn...

en als ik ergens ga, zet ik hem waar ik hem zie...
Nolle

Bericht door Nolle »

motorprinsesje schreef: en als ik ergens ga, zet ik hem waar ik hem zie...
ik ook , ik laat hem nooit meer achter als ik em nie zie staan.
kan soms vervelend zijn maar als ik iets wil gaan bezoeken dan neem ik de auto maar , een motor is om motor te rijden.

maar zelfs als je hem ziet staan dan moet je nog oppassen , lees maar eens het verhaal in Motoren & toerisme van die 2 motorrijders met die vrachtwagen.
en als je dan leest wat ze ervaren als de politie erbij komt dan kan ik niet anders concluderen : we leven in een écht apenland !
vr gr,
Arnold.
motorprinsesje

Nolle schreef:
motorprinsesje schreef: en als ik ergens ga, zet ik hem waar ik hem zie...
ik ook , ik laat hem nooit meer achter als ik em nie zie staan.
kan soms vervelend zijn maar als ik iets wil gaan bezoeken dan neem ik de auto maar , een motor is om motor te rijden.

maar zelfs als je hem ziet staan dan moet je nog oppassen , lees maar eens het verhaal in Motoren & toerisme van die 2 motorrijders met die vrachtwagen.
en als je dan leest wat ze ervaren als de politie erbij komt dan kan ik niet anders concluderen : we leven in een écht apenland !
vr gr,
Arnold.
Vorig weekend had ik hem geparkeerd in parkeervak voor auto. Hij stond in het midden. Wij zaten op een terrasje, 100 m verder. Wilde daar zich nog een auto tussen parkeren, tussen mijn brommer en andere auto, op een half parkeervak. Dat dom blondje zat op 5 cm van mijne brommer. Had ze hem omver gereden, was hare beste dag niet geweest :!:
Danny

Bericht door Danny »

zelfs de dikste sloten van kryptonite waren binnen de tien minuten gekraakt :roll:
Nolle

Bericht door Nolle »

Danny schreef:zelfs de dikste sloten van kryptonite waren binnen de tien minuten gekraakt :roll:
als je bedenkt dat men "clubkes" opricht met als énig doel om zo rap mogelijk een slot te kunnen kraken :? , ze zitten daar samen en zagen/breken een slot open om het mechanisme te "bestuderen".
als zij dat doen als "onschuldig" tijdverdrijf dan zullen er anderen daar ook erg geinteresseerd in zijn zeker ?

zie maar eens naar het volgende : http://www.speedzone.be/artikel/917_inb ... eutel.html
Plaats reactie