G4 of Q2

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSluckie
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 jan 2013, 22:56

G4 of Q2

Bericht door GSluckie »

Hallo,
Zonder passagier rijd ik ofwel met 2 andere motorijders, beiden voorzien van een G9 systeem ofwel met een andere solorijder, voorzien van een SRC-kraag van Schubert.
Ik wens dus contakt met 1 of 2 andere rijders, contakt met mijn Zumo 550 en af en toe wat muziek.
Waypoint Leuven stelt mij de Scala Q2 Pro (in promotie aan 160 euro) voor; Van Zeebroeck Motors raden mij eerder een Pro Rider G4 (eveneens in promotie voor 220 euro)
Heeft iemand van jullie een voorkeur?
Bedankt
Luc
SaP
Berichten: 339
Lid geworden op: 28 dec 2012, 20:39
Woonplaats: Schepdaal
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: G4 of Q2

Bericht door SaP »

GSluckie schreef:Hallo,
Zonder passagier rijd ik ofwel met 2 andere motorijders, beiden voorzien van een G9 systeem ofwel met een andere solorijder, voorzien van een SRC-kraag van Schubert.
Ik wens dus contakt met 1 of 2 andere rijders, contakt met mijn Zumo 550 en af en toe wat muziek.
Waypoint Leuven stelt mij de Scala Q2 Pro (in promotie aan 160 euro) voor; Van Zeebroeck Motors raden mij eerder een Pro Rider G4 (eveneens in promotie voor 220 euro)
Heeft iemand van jullie een voorkeur?
Bedankt
Luc
Net vorig weekend met onze G9 (Mr T en ik) proberen koppelen met de Q2. Netjes de handleiding er op nagekeken: nougabollen (voor de goede verstaander: ni gelukt) Zeer lang zitten proberen.
Verschillende keren al met G4 van verschillende vrienden geconnecteerd zonder probleem.

Willen ze niet van de Q2 af omdat er een nieuw model op komst is? (oppert Mr T vanachter zijn fornuis :mrgreen: )
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS

wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
Plaats reactie