adres herstelling lager uitgaande as versnellingsbak scarver

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
JoB
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 okt 2008, 20:03
Woonplaats: Leuven
Locatie: Leuven

adres herstelling lager uitgaande as versnellingsbak scarver

Bericht door JoB »

Beste,

van het weekend een tripje gemaakt door de Eifel. Op de terugweg in Luxemburg deed mijn vriendin me stoppen en vroeg me even om naar het rare geluid van de "motor" te luisteren. Even toerke meegedaan, was snelheidsafhankelijk, ontkoppeld normaal geluid van de motor, moest dus met de aandrijving te maken hebben. Vermoeden van mezelf en medereisgenoten was kogellager van uitgaande as. Motor voor verder schade te vermijden laten takelen naar Jori motors, waar de motor op onderhoud is.
Daar is ons vermoeden bevestigd. Helaas kan de motor niet hersteld worden voor 15/8, onze volgende 4 daagse trip. Het is natuurlijk vakantie periode ...

Korte vraag: Heeft er iemand nog alternatieven voor de herstelling bij een goede (niet officiële) dealer?
We wonen in de buurt van Leuven, maar mag door de omstandigheden wel wat verder weg zijn.

Groeten

JoBRT
2008 R1200 RT Black Line - 2011 R1200RT Thundergrey -2016 R1200GS Adventure
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: adres herstelling lager uitgaande as versnellingsbak scarver

Bericht door Dirk Pauwels »

In deze periode? Denk niet dat het zal lukken. Hopelijk is de uitgaande as niet beschadigd. Mss overwegen om voor 4dgn een moto te huren of zo en daarna als iedereen het wat minder druk heeft, de moto te laten herstellen?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: adres herstelling lager uitgaande as versnellingsbak scarver

Bericht door Danny »

ik kijk of er nog gaatjes in mijn agenda zijn... sowieso een al een krappe bedoening tot eind augustus :roll:
RBee
Berichten: 2201
Lid geworden op: 20 aug 2005, 23:54
Locatie: Wilrijk

Re: adres herstelling lager uitgaande as versnellingsbak scarver

Bericht door RBee »

Grotere agenda kopen :idea: :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie