Nog eens Pilot Roads.

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Nog eens Pilot Roads.

Bericht door Relax »

:lol: Wat een woord.
I respect your opinion. But I don't give shit.
21#Joeri
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jul 2005, 22:15
Woonplaats: Antwerpenl
Locatie: Antwerpen

Re: Nog eens Pilot Roads.

Bericht door 21#Joeri »

sjezer schreef:Ik concludeer hieruit dat ik mij miskocht heb. Ik had vooraan de Pilot Power 3 moeten leggen want mijn rijstijl is blijkbaar te sportief voor de PR3.
Op mijn Triumph S3 gaf ik ook de voorkeur aan een combo PP 2CT vooraan en PR 2CT achteraan. De keuze voor een PP vooraan i.p.v. een PR gaf me op die moto voor mijn rijstijl een betere gevoel en feedback dus ik kan jouw aanvoelen en gedachtengang zeker volgen.
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
VFooR
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mei 2007, 10:45
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Nog eens Pilot Roads.

Bericht door VFooR »

De huidige motorplus oordeelt bij zijn langduurtest van de cbr 600F het volgende over de pilot road 3:
"Wie van handelbaarheid houdt, is bij deze band het best af. De prijs voor het vederlicht sturen wordt onder de diepste hellingshoeken betaald. Dan valt de honda echt in de bocht. Bovendien geven deze banden niet aan wanneer het grensbereik bereikt wordt, wat veel gevoel vraagt van de rijder."
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
sjezer
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 feb 2010, 21:49
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Oost-Vlaanderen - Schoonaarde
Contacteer:

Re: Nog eens Pilot Roads.

Bericht door sjezer »

VFooR schreef:Bovendien geven deze banden niet aan wanneer het grensbereik bereikt wordt, wat veel gevoel vraagt van de rijder."
Als er iets is dat ik niet heb is't gevoel eh VFooR :mrgreen:
'08 R1200R : BMC luchtfilter + Memjet + Laseruitlaat lijn + Wilberswinkel voor en achter = Feest!
pière boxèr
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 feb 2008, 20:25

Re: Nog eens Pilot Roads.

Bericht door pière boxèr »

sjezer schreef:
VFooR schreef:Bovendien geven deze banden niet aan wanneer het grensbereik bereikt wordt, wat veel gevoel vraagt van de rijder."
Als er iets is dat ik niet heb is't gevoel eh VFooR :mrgreen:
Idd :mrgreen:
Plaats reactie