lekkende zegapro topcase

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jo
Berichten: 138
Lid geworden op: 29 sep 2004, 11:45
Locatie: leuven

lekkende zegapro topcase

Bericht door jo »

Net voor de eerste maal op reis geweest met een nieuwe touratech zegapro topcase met rapid trap bevestigingssysteem.
Tot mijn verbazing stond er na een ritje door de regen onderaan water in de topkoffer.
Vreemd vind ik voor een koffer die pretendeert waterdicht te zijn en toch 500€ kost.
Thuis de koffer eens in het bad onder geduwd en kunnen vaststellen dat er water binnenkomt via het rapid trap systeem.
Zijn er leden die ook zo'n koffer gebruiken en dezelfde ervaring hebben of in tegendeel een volkomen waterdicht exemplaar?
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: lekkende zegapro topcase

Bericht door Danny »

Deze mail richt je beter aan Touratech, je bent er geen donder mee verder als je weet dat er nog 3 lekken.
Touratech heeft een goede naservice en ze gaan je direct een antwoord geven met oplossing...
jo
Berichten: 138
Lid geworden op: 29 sep 2004, 11:45
Locatie: leuven

Re: lekkende zegapro topcase

Bericht door jo »

Dat heb ik natuurlijk ook al gedaan. Volgens hen zijn aluminiumkoffers nooit helemaal waterdicht.
Maar dat hij lekte via het vergrendelingssysteem vond men daar toch ook vreemd.
Men is er dus mee bezig.
Ik wilde evenwel graag weten wat de ervaring van andere gebruikers is betreffende waterdichtheid.
Plaats reactie