Mijn echtgenote en ikzelf dromen van een definitieve verhuis naar Portugal. Een B&B te openen voor avontuurlijke mensen in Coimbra (lees coimbrE) dus in de bergen en toch aan zee ergens.
We zijn al een paar maanden aan het uitkijken voor een huis aan te schaffen aldaar, met zwembad, veel grond (paard(en)), tegen of op het terrein een riviertje (kajaks) en mooie omgeving voor te mountainbiken enz.... Natuurlijk leent de omgeving ook aan voor motorrijders (dit is een MUST) door de vele kronkelende bergwegen en de nabijheid van de zee enz....
Mijn echtgenote spreekt inmiddels na wat jaren les te hebben gevolgd vrij goed Portugees (ik niet grgrgrgrgrgrgr.... Ikben meer een cijferman hahahahahaahaha) en dit is toch wel een noodzaak om ons definitief aldaar te vestigen vinden we zelf. Momenteel hebben we reeds een aantal quinta's (Portugeese boerderijen) bezocht maar er is nog NIETS definitief. Zoiets doe je niet 1 - 2 3 natuurlijk.
Nu is onze vraag alhier:
Wie heeft reeds ervaring met zulke B&B's te Portugal en waar zijn deze gesitueerd?
Adressen
Routes
Reisverslagen
enz
Alle info is meer dan welkom dus
Grtz
bmwmotard en echtgenote Christine