Kunststof hoekstukken alu GSA koffer

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
TomVT
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 dec 2010, 16:33
Woonplaats: Hoevenen
Locatie: Brasschaat

Kunststof hoekstukken alu GSA koffer

Bericht door TomVT »

Tot mijn spijt gisteren mijn valbeugels en koffers moeten testen bij een schuifpartij.
Reed achter iemand die zich onderuit heeft geremd op slijkerig wegdek en het was ofwel erover rijden, of ook remmen.
--> Gevolg, ook onderuit gegaan, valbeugels van Hepco & Becker opgeschaafd (motor is wel volledig beschermd trouwens dus ze hebben gedaan wat ze moesten doen ), en ook de kunststof stootrandjes van mijn linkerzijkoffer (boven en onder) zijn volledig opgeschuurd.

Weet er iemand of deze apart te verkrijgen zijn? of iemand met gelijkaardige ervaringen die een suggestie heeft dit op te lossen?
Bertus
Berichten: 68
Lid geworden op: 12 sep 2008, 20:24
Woonplaats: Heers
Locatie: Limburg

Re: Kunststof hoekstukken alu GSA koffer

Bericht door Bertus »

Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Kunststof hoekstukken alu GSA koffer

Bericht door Danny »

Ik heb nog maar pas een kofferke een revisie gegeven...
let goed op dat je de juiste hoekjes besteld!! er zijn schroefjes bij omdat je de oude moet uitboren.
Is je koffer niet vervormd dan heb je geluk, anders is 't koffer demonteren, terug in zijn oorspronkelijke vorm brengen en waterdicht maken.

sucses ermee, als 't niet moest lukken dan weet je me wonen he

de beugel kan je ook weer oplassen, glad maken en lakken he :mrgreen:
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Kunststof hoekstukken alu GSA koffer

Bericht door Mil »

Het was dat van mij, denk ik toch, en het is terug pico in orde. :thumleft: :thumleft:
Leven is het meervoud van lef...
Plaats reactie