mecapuet schreef:Ik vandaag in een blinde bocht een dikke vrachtwagen geladen met boomstammen....ver over zijn helft, was spannend...ben blij dat ik er nog ben.![]()
Gr, meca.
Ben vandaag in een melige bui.
Moderator: GVN
mecapuet schreef:Ik vandaag in een blinde bocht een dikke vrachtwagen geladen met boomstammen....ver over zijn helft, was spannend...ben blij dat ik er nog ben.![]()
Gr, meca.
"Melig".....even moeten opzoeken, want bij Relax weet je maar nooit wat die daar mee bedoeld.Relax schreef:mecapuet schreef:Ik vandaag in een blinde bocht een dikke vrachtwagen geladen met boomstammen....ver over zijn helft, was spannend...ben blij dat ik er nog ben.![]()
Gr, meca.![]()
Ben vandaag in een melige bui.
'k Zou zeggen... Zoek het eens uit héRelax schreef:En diegene die toch rijden, rijden in mijne weg. Hoe zoeken ze het uit?
Zeker dat het niet andersom is??Relax schreef:En diegene die toch rijden, rijden in mijne weg. Hoe zoeken ze het uit?

Voor mijn part mag mijn GSA wel vuil worden. Ik vertrek er morgennamiddag samen met mijn vrouw mee voor een weekend naar Düsseldorf. Afhankelijk van waarheen uw trips u de komende dagen leiden, kom je me misschien dus wel tegenMil schreef:De motor mag niet vuil worden, mijn gedacht
Daarnet (om 22:05) nog ene gezien, een 1200RT, draaide in Beveren vanuit de Klapperstraat de Donkvijverstraat in.GSMax schreef:Kom maar weinig motards tegen...