Rev'it Poseidon GPX

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Rev'it Poseidon GPX

Bericht door GSrijder »

Nu de C-change in het kruis niet waterdicht meer is en hiervoor al werd behandeld bij Richa zonder resultaat ben ik aan het uitkijken naar een ander pak.

Zat al weken te denken aan de rallye 3 maar dat gezooi met een waterdichte insert bevalt me niet helemaal, de jas wordt zwaar omdat de waterdichtheid aan de binnenkant zit zodat je dan toch nog geneigd bent een regenpak te gebruiken.

Nu was ik vandaag met de bedoeling een setje thermische onderkledij aan te schaffen eens bij motorkledij Track in Waasmunster binnen gesprongen en daar viel mijn oog op de Revit Poseidon GPX met het Gore-tex Pro membraan direct aan de binnenzijde van de buitenlaag van de jas gestikt waardoor het water ook niet indringt, beetje zoals het C-change membraan bij Richa.

In de zomer kan de warme insert vervangen worden door een passend coole insert ( van het type wat je nat maakt en zo je lichaam koel houdt ) wat weer een plus punt is van deze jas. Er zitten net zoals op de rallye 3 ventilatieopeningen in voor de minder hete dagen maar wanneer toch koeling vereist is. Trouwens mijn oog viel op dit pak omdat het een beetje gelijkenis vertoont met de Rallye 3, alsook het prijskaartje


Enfin, komend weekend mag ik de thermischee kledij afhalen en ik zal mezelf dan maar weer eens op een nieuwjaarcadeautje trakteren en zo een pak aanschaffen. Alleen over het kleur nog aan het twijfelen, ik vind het lichte grijze wel mooi maar da's zo snel vuil en het zwarte is warm in de zomer. Denk eraan om broek zwart en jas grijs te nemen.

Afbeelding
Afbeelding
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: Rev'it Poseidon GPX

Bericht door Man in Black »

Waterdichte insert heeft wel het voordeel dat je het pak kan wassen.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Rev'it Poseidon GPX

Bericht door Koppel!! »

Elk pak kan je wassen, ook de gelamineerde Gore-tex pakken :wink:

Trouwens, gewoon uit nieuwsgierigheid, wat is 't prijskaartje van dat pak? Op de site van Eko staan geen prijzen vermeld.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Rev'it Poseidon GPX

Bericht door GSrijder »

Jas: 689
broek 489
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie