Shulty schreef:O ja, en de Leffe zal em ook allemaal opzui..........

Moderator: GVN
Shulty schreef:O ja, en de Leffe zal em ook allemaal opzui..........

woehahahaha goeieke wreed goeiekemecapuet schreef:Je zal het misschien niet geloven...maar, stond daar vandaag met eten, Leffe...enz.
Om 20u daar aangekomen...zag ik daar geen mens, paar rondjes rond gereden, dacht...hier was dat toch verleden jaar, ben ik nu te vroeg of wat is dat.
Inderdaad...een maand te vroeg.![]()
![]()
Gr, meca.
Dan kom je toch gewoon een dag latermecapuet schreef:En het grappige is ...dat ik de 17 de januari moet werken, dus je gaat mij "ter plekke" niet kunnen uitlachen.![]()
Gr, meca.
Kom liever wat vroeger...luc boxer schreef:Dan kom je toch gewoon een dag latermecapuet schreef:En het grappige is ...dat ik de 17 de januari moet werken, dus je gaat mij "ter plekke" niet kunnen uitlachen.![]()
Gr, meca.![]()
Zal je morgen wel zien...-Fred- schreef:Sta je er nog ?
Nog niet zo gek meca, ik kreeg gisteren berichtje van Platte Vis dat hij niet kon naar de BBQ.mecapuet schreef:Je zal het misschien niet geloven...maar, stond daar vandaag met eten, Leffe...enz.
Om 20u daar aangekomen...zag ik daar geen mens, paar rondjes rond gereden, dacht...hier was dat toch verleden jaar, ben ik nu te vroeg of wat is dat.
Inderdaad...een maand te vroeg.![]()
![]()
Gr, meca.
SHIT geen taxiShulty schreef:Ik vrees dat ik ga moeten afhaken.....