Wat is uw favoriete Circuit?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen/opmerkingen over het gebeuren op of rond het circuit.

Moderator: GVN

GertH
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 feb 2009, 23:10
Woonplaats: Zonhoven
Locatie: Limburg

Re: Wat is uw favoriete Circuit?

Bericht door GertH »

Ben afgelopen zaterdag in Mettet gaan zien.

Man, man, wat is me dat daar! Op +/- een uur 2 rode vlag situaties gezien na een off van een motard. Een "pitlane" die wel erg toegankelijk is: moeder met kleintje zien rondkuieren (lees: in de weg lopen) terwijl moto's aan een sessie startten. Vader en moeder die zoontje OP betonnen muur aan start/finish laten zitten :shock: .

Het circuit lijkt me ook KORT te zijn, zeker als je ziet hoeveel volk ze d'er op laten per sessie. Voor de mensen die er al gereden hebben: is het niet teveel gewoon "rondjes draaien" als je begrijpt wat ik bedoel? Waarbij ik geen afbreuk wil doen aan de techniciteit van het circuit.

Wel een aantal BMW's zien rondrijden: een S (geen 1200, een 1100 of 1150?) en twee GS'en (1200): blijft toch een mooi en opvallend zicht (en sound) tussen al die 4-cilinders :lol:

G
21#Joeri
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jul 2005, 22:15
Woonplaats: Antwerpenl
Locatie: Antwerpen

Re: Wat is uw favoriete Circuit?

Bericht door 21#Joeri »

1. Assen
2. Imola
3. Zolder (kwestie van de roots niet te verloochenen)
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
21#Joeri
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 jul 2005, 22:15
Woonplaats: Antwerpenl
Locatie: Antwerpen

Re: Wat is uw favoriete Circuit?

Bericht door 21#Joeri »

stropke schreef:Mas-Du-Clos een prachtig circuit met grote hoogte verschillen :
Afbeelding
Afbeelding

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Yeeeeez, ziet er geweldig uit :-p
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Wat is uw favoriete Circuit?

Bericht door J »

GertH schreef:Ben afgelopen zaterdag in Mettet gaan zien.

Man, man, wat is me dat daar! Op +/- een uur 2 rode vlag situaties gezien na een off van een motard. Een "pitlane" die wel erg toegankelijk is: moeder met kleintje zien rondkuieren (lees: in de weg lopen) terwijl moto's aan een sessie startten. Vader en moeder die zoontje OP betonnen muur aan start/finish laten zitten :shock: .

Het circuit lijkt me ook KORT te zijn, zeker als je ziet hoeveel volk ze d'er op laten per sessie. Voor de mensen die er al gereden hebben: is het niet teveel gewoon "rondjes draaien" als je begrijpt wat ik bedoel? Waarbij ik geen afbreuk wil doen aan de techniciteit van het circuit.

Wel een aantal BMW's zien rondrijden: een S (geen 1200, een 1100 of 1150?) en twee GS'en (1200): blijft toch een mooi en opvallend zicht (en sound) tussen al die 4-cilinders :lol:

G
ja ' is de Walen he. Zelfde veiligheidsnormen, andere interpretatie zekers. Het circuit zelf is echt wel ok hoor. Het is een zeer leuk circuit. Het zit snel in je geheugen, maar daarom is het niet minder tricky.
't vollek va Gùùk red ùùk........
spider
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 dec 2007, 20:45
Locatie: Vlaams Brabant

Re: Wat is uw favoriete Circuit?

Bericht door spider »

Ik vond het circuit ook wel ok en ook niet vergeten dat het nog vol op in opbouw is rondom ik denk wel voor volgend jaar dat het daar op en top in order zal zijn en voor mij het tweede korste bij Zolder& Mettet.
Ik zal er zeker meer dan een keer gaan volgend jaar.
Tot nu toe komt bij mijop 1 Zolder
2 Folembray
3 Mettet

Groetjes Rudy
dits
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2005, 21:25
Woonplaats: Evergem
Locatie: Evergem - Gent

Re: Wat is uw favoriete Circuit?

Bericht door dits »

Mas du clos !
Maar gevaarlijk ! Het einde van het rechte stuk voorbij start/finisch heeft geen uitloopstrook.
We waren beter niet gaan kijken wat er achter die banden ligt ! Afgrond !
Maar anders prachtig circuit, fantastische omgeving, en de collectie van de eigenaar in zijn privé garage / kasteel is de rit alleen al meer dan waard .
RSV Mille voor gesloten omloop
GS12 voor open omloop
R100RS 1977 "kaf' Racer"
Plaats reactie