Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.
op deze vraag is moeilijk een correct antwoord te geven.
Een afspraak maken met iemand die een testbank heeft en een aantal testsproeiers, zo gaat ge het beste resultaat krijgen .
Trouwens knap gedaan ,wil hem wel eens in real life zien
Heel mooi resultaat, zou kan een ouwe boxer me ook nog bekoren
Vraagje, hoe/waar heb je de uitlaatbochten laten coaten? Zit zelf ook te denken om dit te laten doen, maar 't moet correct gedaan worden, anders brandt de coating alsnog kapot.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
@koppel-Philip ,
Ik heb de uitlaatbochten gehaald bij Boxertoko in NL.
Vragen naar Matt, dit is de eigenaar ( met mijn groeten)
Ik heb ze daar in 2de hands aangeschaft, reeds gecoat.
@man in black
Ik denk het ook.
Maar ik ga beginnen met de ralentie sproeier eerst te vergroten, daar deze het probleem van de oorzaak act is.
Na een 1000tal km de bougies eens chekken op kleur ( wit/ bruin / zwart?)
Dit zal dan reeds een duidelijk beeld geven.
Ps hoofdsproeier heeft maar invloed bij 3/4 gasstand tot 4/4 gasstand ( vollegas)
Dank aan allen voor de pos reacties.
RSV Mille voor gesloten omloop
GS12 voor open omloop
R100RS 1977 "kaf' Racer"
heeft testbank en doet niks anders, laatste keer dat ik daar was stonden ze daar ook met een eigen bouwsel van diverse jappen bij elkaar gestoken
hadden ook problemen om carb juist af te stellen
hoe kan ik benzine sporen op het blok verwijderen , zijn afkomstig door een lekkende afdichting van de benzine leiding , denk dat de vlek is ingebrand in het blok . heb al vanalles geprobeerd oa: velgen reiniger , WD 40 , petrol , ontvetter , remmen reiniger , niets helpt .
ludo V E schreef:hoe kan ik benzine sporen op het blok verwijderen , zijn afkomstig door een lekkende afdichting van de benzine leiding , denk dat de vlek is ingebrand in het blok . heb al vanalles geprobeerd oa: velgen reiniger , WD 40 , petrol , ontvetter , remmen reiniger , niets helpt .
op een 2V blok of een 4klepper ?
als het een gelakt blok is van een 4klepper vb 1150 dan helpt alleen overspuiten met Kent of Motip wheelspray