winterhandschoenen ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
stevenrt1200
Berichten: 82
Lid geworden op: 06 feb 2008, 21:08
Woonplaats: Fochelstraat 14 , 9280 Lebbeke
Locatie: Oost- Vlaanderen (Lebbeke)

winterhandschoenen ?

Bericht door stevenrt1200 »

Hallo forum leden,
Ondanks het feit dat de winter zich niet van zijn koudste kant laat zien merk ik tot mijn spijt dat men winter hand schoenen hun beste tijd hebben gehad. Ik heb eens gekeken wat er zoal op de markt is en denk er aan om me de "pro winter 2" handschoenen van Bmw aan te schaffen.Heeft er iemand van jullie hier al ervaring mee,zijn ze echt wel waterdicht en bestemd tegen winterse temperaturen zoals ze beweren op de site?
Ik ben een doorrijder en heb wel beschutting en eventuele handvat verwarming maar verkies toch echt goeie kwaliteit, wie weet raad of zijn er misschien andere(betere) merken?
Hopend op droger weer en veel goed advies van jullie groet ik jullie
Steven
Born in '66 at Dendermonde
ride motorfiets sinds '94 Kawasaki ZZR 600, '99 Honda VFR 800, '05 BMW R1200RT en Zumo 550.
'14 R1200RT-LC met Navigator V
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Re: winterhandschoenen ?

Bericht door ®win »

Ik heb destijds gekozen voor de Rukka Mars. 100% waterdicht en ademend, comfortabel en ...


... twee jaar garantie (tegenover een half jaar bij BMW).

Rukka heeft ook nog andere modellen.

http://www.rukka.com/motorsport/product ... ing/gloves" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
bert111bel
Berichten: 210
Lid geworden op: 26 dec 2008, 10:26
Woonplaats: 8860
Locatie: west vlaanderen

Re: winterhandschoenen ?

Bericht door bert111bel »

http://www.rad.eu/nl/c/p/39349-held-polar-ii-zwart.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
dat heb ik mij gekocht 2
Was K1600 GT 2012 ...Is nu R1200RT LC 2015 - K1200 GT 2007 + zijspan Hannegan
Plaats reactie