Verleden week bestelbon getekend van RT 1200 Lc , voorziene levering rond 15 april.
Heb gekozen voor full option, inclusief Navigator V en communicatie systeem van Bmw.
Greets,
Steven.
Born in '66 at Dendermonde
ride motorfiets sinds '94 Kawasaki ZZR 600, '99 Honda VFR 800, '05 BMW R1200RT en Zumo 550. '14 R1200RT-LC met Navigator V
GSrijder schreef:Bij aankoop van de GS LC vorig jaar gezworen dat deze motor origineel bleef...
Maar het gereutel vooraan stoort me een beetje en de brom achteraan mocht iets zwaarder, zodus....
Vandaag reeds geleverd, pas sinds woensdag verzonden. Snelle en degelijke service bij Dragomoto. In feite op exact een week sinds bestelling geleverd rechtstreeks uit Italië.
Rechtstreeks in hun winkel online besteld scheelde t.o.v. Ebay nog eens 11€ in mijn voordeel. Morgen proberen te plaatsen en zal eens een filmpje voor en na maken.
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
GSrijder schreef:Bij aankoop van de GS LC vorig jaar gezworen dat deze motor origineel bleef...
Maar het gereutel vooraan stoort me een beetje en de brom achteraan mocht iets zwaarder, zodus....
Vandaag reeds geleverd, pas sinds woensdag verzonden. Snelle en degelijke service bij Dragomoto. In feite op exact een week sinds bestelling geleverd rechtstreeks uit Italië.
Rechtstreeks in hun winkel online besteld scheelde t.o.v. Ebay nog eens 11€ in mijn voordeel. Morgen proberen te plaatsen en zal eens een filmpje voor en na maken.
stevenrt1200 schreef:Verleden week bestelbon getekend van RT 1200 Lc , voorziene levering rond 15 april.
Heb gekozen voor full option, inclusief Navigator V en communicatie systeem van Bmw.
Greets,
Steven.
Proficiat !
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
had er ook zo 1 gekocht voor de K1200 en vond die top ! mooie afwerking en geluid (reed wel met dbkiller zonder was iets teveel) .Dus neem ik aan dat het voor de gs ook dik inorde zal zijn ,ben eens benieuwd .
Ps: Motor is verkocht en demper nog te koop
zx6r - zx9r -cbr929 2x - speed triple 1050 - moto morini granpasso - K1200r sport - Tiger Explorer
Ik heb me gisteren een nieuwe systeem helm van shoei aangeschaft beter dan men vorige C3 volgens de eerste bevindingen ,in ieder geval nog lichter
Mvg,
Luc
een oude transalp van 92 stond 10 jaar stil.....een uurtje later draaide dat ding als een horloge.....Nu nog alle oliën verversen en de koelvloeistof wat leidingen veranderen en we kunnen wat stoeien waar de Gsa toch te lomp voor is.