clearwater lights

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
toeternietoe
Berichten: 157
Lid geworden op: 27 jun 2013, 13:59
Woonplaats: Lebbeke
Locatie: Oost-Vlaanderen

clearwater lights

Bericht door toeternietoe »

Ik ben wat aan het rondkijken om een setje extra lichten te plaatsen op mijn GS en dan valt het op dat je tegenwoordig eigenlijk toch wel wat keuze hebt. Als je dan ook rekening houdt met de prijs, dan lijken de setjes van Clearwater lights (http://www.clearwaterlights.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;) mij wel wat.

Heeft iemand hier ervaring mee? Vooral mbt het Canbus systeem.
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: clearwater lights

Bericht door patrick k100 »

can't open it
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: clearwater lights

Bericht door Danny »

Lijkt me enkel geschikt als grootlicht omdat ze niet gebundeld schijnen, bediening via een relais levert niks problemen op voor de canbus!
toeternietoe
Berichten: 157
Lid geworden op: 27 jun 2013, 13:59
Woonplaats: Lebbeke
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: clearwater lights

Bericht door toeternietoe »

Danny schreef:Lijkt me enkel geschikt als grootlicht omdat ze niet gebundeld schijnen, bediening via een relais levert niks problemen op voor de canbus!
De lichten zijn dimbaar dus ik denk dat ze meer dan alleen als grootlicht kunnen dienen.

Ik ben nog helemaal niet vertrouwd met canbus, dus voor alle zekerheid toch nog even vragen: Bedoel je dat dit voor de canbus geen problemen geeft of wou je zeggen" niks dan" problemen?
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
tommeken
Berichten: 324
Lid geworden op: 09 jul 2011, 14:34
Locatie: Wetteren City

Re: clearwater lights

Bericht door tommeken »

http://www.clearwaterlights.co.uk/#!comparison/c2bw" onclick="window.open(this.href);return false;
[b]"I generally avoid temptation unless I can't resist it."
BMW 1200 GSA LC + + HUSQVARNA TE310 R + + YAMAHA Scorpa 250[/b]
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: clearwater lights

Bericht door Danny »

Nee totaal geen problemen, je stuurt de lampen namelijk onafhankelijk, je grootlichtknop van de motor kan ze mee aan en uit schakelen via een relais dan, merkt je canbus niks van...of een aparte schakelaar wat je maar wil :wink:

dat de lampen dimbaar zijn is goed mogelijk maar onderschat zo'n lampke niet, ook in "flauwe" modus schijnen die dingen nog knoerhard en je kan moeilijk met kaarsjes rondrijden he...

Hoedanook zijn ze niet geschikt -te hevig- als dagrijlicht dan hou je er wel een paar straffe lampen op na voor in de duisternis :mrgreen:
Plaats reactie