variokoffers gs650 (2001)

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
de pol
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 sep 2010, 14:14

variokoffers gs650 (2001)

Bericht door de pol »

Heeft er iemand de originele nog in goede staat verkerende koffers en beugels van de gs650 monocilinder te koop?
Grts Danny
gs1150adventure,k75
Bart Vercaemer
Berichten: 128
Lid geworden op: 24 mar 2014, 19:15
Woonplaats: Markegem
Locatie: West-Vlaanderen

Re: variokoffers gs650 (2001)

Bericht door Bart Vercaemer »

Volgens mij zijn ze zelfs nog nieuw te koop via een BMW dealer.
Als je specifiek 2de hands zoekt, dan vrees ik dat je niet echt 'goede staat' vinden vrees ik, gezien de koffers het breedste van uw motor zijn en deze dus het snelste een duwtje of een krasje vangen...
2 maand geleden mijn eerste motor gekocht, een instappertje dat niet te groot en te zwaar is, dus ook een f650gs, bouwjaar 2002 met amper 24.232 kilometer op de teller. Ondanks het feit dat de motor zèlf in heel goede staat is, waren de zijkoffers ook al wel een beetje geblutst en gekrast hoor.

Hou er ook rekening mee dat de koffers niet helemaal waterdicht zijn op zich, maar dat je eigenlijk binnenzakken moet hebben om uw bagage waterdicht te houden.
R 1200 GS (2006)
janl
Berichten: 376
Lid geworden op: 26 apr 2013, 14:15
Woonplaats: Dilsen-Stokkem
Contacteer:

Re: variokoffers gs650 (2001)

Bericht door janl »

Ik heb ook een 650 GS mono, tweedehands gekocht zonder koffers.
Toen ik koffers wou, ben ik op de tweedehandssites gaan zoeken naar mensen die dezelfde motor verkochten, met koffers. En dan navragen of ze de koffers apart willen verkopen.
Is toen vrij vlot gelukt om een paar te pakken te krijgen.

Succes!
Bezoek mijn motorblog: http://jeanlemotard.wordpress.com
Like Jean Le Motard op Facebook: https://www.facebook.com/JeanLeMotard.Blog
de pol
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 sep 2010, 14:14

Re: variokoffers gs650 (2001)

Bericht door de pol »

Aan Janl,
Dat heb ik ook geprobeerd maar zonder succes. Ik heb intussen een set goede givi's op de kop kunnen tikken voor
een heel goeie prijs. Ik heb in Italie bij AMR een rek voor de gs650 besteld. Alles samen komt dat een pak goedkoper
uit dan de originele tweedehands want daar durven ze nogal iets voor vragen, niet normaal en dan nog vol blutsen.
Grts Danny
gs1150adventure,k75
Plaats reactie