Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
mecapuet
Berichten: 1369
Lid geworden op: 04 mar 2007, 20:20
Woonplaats: Orp
Locatie: Waals-Brabant.

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door mecapuet »

Mil schreef: Als het niet te rap mag gaan rijden we mee met Meca :-P :-P :lol: :wink:
Als het naast den asfalt is...moeten we toch regelmatig stoppen om u recht te helpen, dan kunnen we niet zo rap hé. :joker: :mrgreen:

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Relax »

OP den asfalt moet 'm de laatste tijd ook regelmatig opgeraapt worden.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Mil »

mecapuet schreef:
Mil schreef: Als het niet te rap mag gaan rijden we mee met Meca :-P :-P :lol: :wink:
Als het naast den asfalt is...moeten we toch regelmatig stoppen om u recht te helpen, dan kunnen we niet zo rap hé. :joker: :mrgreen:

Gr, meca.
Off-road is zeker mijn specialiteit niet :-| maar die ene keer dat je mij recht geholpen hebt zal het toch ook niet maken zeker :grin:
Leven is het meervoud van lef...
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Mil »

Relax schreef:OP den asfalt moet 'm de laatste tijd ook regelmatig opgeraapt worden.
Pas maar op, of ik zal eens een op hol geslagen goldwing of triumph achter úw gat sturen :grin:
Anderzijds wordt mijn motor hierdoor grotendeels vernieuwd én gratis plus nog wat extra's voor het bazeke.
Er is nu zelfs een nieuwe spoiler van touratech op geplaatst.
Als je wilt mag je de jouwe terug hebben.
Leven is het meervoud van lef...
Gert L
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2014, 22:35
Woonplaats: 9620

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Gert L »

Wat versta ik onder cruisen... Gewoon op een normale snelheid rijden, en nog iets willen meepikken van de omgeving, met een goed terraske erbij natuurlijk... :-) Je contacteert me best via e-mail.
poestexas
Berichten: 555
Lid geworden op: 26 sep 2006, 08:41
Locatie: Geraardsbergen

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door poestexas »

toeme, ben wel uit de regio maar ook die leeftijd. Moest 11 jaar later geboren zijn; toeme toch
hon four750-yam xs1100-yam venture 1300-r1100rt-k1200lt-r1200rt'05-r1200rt'09-K1600gtl-R1250RT (Tft)
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Relax »

Mil schreef:
Relax schreef:OP den asfalt moet 'm de laatste tijd ook regelmatig opgeraapt worden.
Pas maar op, of ik zal eens een op hol geslagen goldwing of triumph achter úw gat sturen :grin:
Anderzijds wordt mijn motor hierdoor grotendeels vernieuwd én gratis plus nog wat extra's voor het bazeke.
Er is nu zelfs een nieuwe spoiler van touratech op geplaatst.
Als je wilt mag je de jouwe terug hebben.
En gij uw aalmoes terug vragen zeker?

Ik zei het al tegen Danny dat het in jouw geval een geluk bij een ongeluk is. Je kan er makkelijk, volkomen legaal, wat aan verdienen...
I respect your opinion. But I don't give shit.
Mil
Berichten: 631
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:18
Woonplaats: Lier
Locatie: Antwerpen

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Mil »

Jij krijgt hem gratis terug, Relax.
Maar verwacht niet dat je er veel meer gaat voor krijgen dan ik je betaald heb, als je hem al verkocht krijgt.
Het slotje was zo verroest, dat Danny het er heeft moeten uitboren.
Na veel WD 40 hebben we het klemmechanisme terug een beetje werkende gekregen.
Het doet hetgeen het moet doen, maar echt vastzitten doet het niet.
Het plexiglas is bijna melkglas, de meeste krassen heb ik er kunnen uitpolieren.
Maar er doorkijken is niet evident, zeker niet tegen de zon in en de overgangen van zo'n naar schaduw.
Ik ben ook een paar uurtjes zoet geweest met het opkuisen van het inox gedeelte.
Maar bon, dat wist ik allemaal. Het ging er mij om die spoiler eens uit te testen, omdat ik er al een paar had geprobeerd en die trokken op niets.
Nu heb ik een nieuwe gekocht omdat die spoiler doet wat hij moet. Geen last meer van turbulentie en volledig uit de wind.
Dus Dirk, de eerste keer dat je bij Danny komt ligt de spoiler er voor je klaar.
Leven is het meervoud van lef...
Karel m
Berichten: 133
Lid geworden op: 30 sep 2005, 09:23
Locatie: Malderen

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Karel m »

Gert L schreef:Hallo! Het is een zonnige dag, de BMW staat te blinken, je springt van ongeduld om op je paradepaard te springen, maar dan kom je tot de vaststelling dat je die trip terug alleen moet doen... :-) Daarom een kleine oproep naar m/v uit regio Aalst-Geraardsbergen-Ninove-Zottegem-Wetteren om ons te verenigen. Mijn voorkeur gaat uit naar mensen jong van geest, leeftijdscategorie 22-45 j. Liefst geen snelheidsmaniakken of egotrippers.
Meer info: pierlewietje1976@hotmail.com
las hier ergens in een ander draadje iets over http://www.hetgezelschap.be... is misschien interessant?
R 1150 GS - Honda XT 1000 Varadero - R 1200 RT - R 1200 GSA
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Relax »

Mil, ben blij dat je er iets aan had. Doe er maar wat mee, 't is jouw spoiler.
'k Wist trouwens wel dat Danny er flink wat tijd ingestoken had, maar dat ie zo slecht zou zijn... :lol:
I respect your opinion. But I don't give shit.
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door Bob »

Mil schreef:Er is nu zelfs een nieuwe spoiler van touratech op geplaatst.
Als je wilt mag je de jouwe terug hebben.
Jo De Paepe weet er wel raad mee. Klik maar eens HIER
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
jakke
Berichten: 3518
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Cruisers gezocht regio Oost-vlaanderen

Bericht door jakke »

Karel m schreef:
Gert L schreef:Hallo! Het is een zonnige dag, de BMW staat te blinken, je springt van ongeduld om op je paradepaard te springen, maar dan kom je tot de vaststelling dat je die trip terug alleen moet doen... :-) Daarom een kleine oproep naar m/v uit regio Aalst-Geraardsbergen-Ninove-Zottegem-Wetteren om ons te verenigen. Mijn voorkeur gaat uit naar mensen jong van geest, leeftijdscategorie 22-45 j. Liefst geen snelheidsmaniakken of egotrippers.
Meer info: pierlewietje1976@hotmail.com
las hier ergens in een ander draadje iets over http://www.hetgezelschap.be... is misschien interessant?
Die zijn allemaal te oud!!! :mrgreen:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie