vreemd geluidje bij gasgeven

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: vreemd geluidje bij gasgeven

Bericht door alfa »

Geluid komt van aanzuiging benzine + Lucht.
De benzinepomp is vernieuwd bij aankoop , factuur gezien en pomp gezien bij vervangen van inwendige benzineleidingen .
Niks abnormaal zou ik denken. :roll:
BMW R1100R zonder KFR
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: vreemd geluidje bij gasgeven

Bericht door Dirk Pauwels »

Behalve het eendengeluid zal hij dan ook wel ingehouden hebben.... :mrgreen:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: vreemd geluidje bij gasgeven

Bericht door alfa »

Raar maar waar totaal niet, dan zou ik aan iets anders gedacht hebben dan riempje
Ik ben dan wel slecht in bochten nemen, maar optrekken dat kan ik als de beste :-)
Neen , niets van ondervonden.
groeten
BMW R1100R zonder KFR
MotoMD
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 nov 2012, 19:30
Woonplaats: Wilrijk
Locatie: Antwerpen

Re: vreemd geluidje bij gasgeven

Bericht door MotoMD »

alfa schreef:
Dr. Benzo schreef: btw: Ik snap eerlijk gezegd niet dat er zo fel gereageerd wordt op iemand die een mopje maakt.
En ik zou er niet van verschieten als je naar die mechaniekers iets meer informatie hebt gestuurd dan hier gepost staat.
Oei en ik mag geen mopje tegenmaken , sorry tis toch ni omdat de Belgen verloren zijn .
Ze waren wel een stuk beter. enkel de bougie kabels ga je bij boxer ook niet wisselen (Dries & Eden)
Terug naar motorprobleem:
Langs voor kan je niets regelen , in werkboek staat langs boven naast alternator .
Maar morgen zal ik de zij stukken onder tank eens verwijderen.
De tank verwijder ik niet zo graag, gezien de laatste keer :-? naft en nog eens naft.
mss toch eens snelkoppelingen plaatsen , als ik er ergens goede vind.
Heeft er hier iemand iets gezegd over jouw mopje? want dan heb ik erover gelezen.
Of de belgen nu kampioen speelden of er in de voorrondes al uitlagen, zou dit geen verschil maken, voetbal interesseert me niet :wink:
Ook wel lollig dat je een post maakt in je topic en na 12 minuten alweer post om je topic te bumpen.
blij voor je dat je probleem opgelost is, nu terug gaan rijden he :wink:
Plaats reactie