Gebruikservaring Revit Poseidon

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
sergeGS
Berichten: 113
Lid geworden op: 23 apr 2011, 15:13
Woonplaats: Waasland
Locatie: Sint Niklaas

Gebruikservaring Revit Poseidon

Bericht door sergeGS »

Ik ben aan het overwegen om een Revit Poseidon Gore-Tex jas en broek aan te kopen.
Graag had ik gebruikerservaring gehad over dit pak.
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
GSrijder
Berichten: 2330
Lid geworden op: 28 mei 2007, 10:42
Woonplaats: 9200
Locatie: Dendermonde
Contacteer:

Re: Gebruikservaring Revit Poseidon

Bericht door GSrijder »

Yep, heb het volledige pak sinds januari maar ben het maar beginnen dragen vanaf mei.

Tot hiertoe heel tevreden van alleen ziet het zo snel vuil. Heb de bleke versie gekocht met het oogmerk op zomerse temperaturen :-) Kocht als optie ook de thermo cool insert, steekt momenteel in mijn koffer van de GS en hoop da'k hem in de komende week eens kan testen in de Beierse Alpen.

De ventilatie op de borststukken en bovenbenen is makkelijk te openen ook al rijdend, evenals de zij ritsen in de broek. Op de mouwen is het al tuffend iets moeilijker.

Echt veel regen heb ik nog niet gehad, eens wat miezer en een kort hevig buitje erop. Het pak was erna snel opgedroogd, beetje zoals mijn c-chance. In vergelijking met de c-chance laat het minder koude door. De c-chance is een ideaal pak voor de regen maar voelt kouder aan omdat naar mijn mening de rijwind er iets makkelijker door komt.

Het is Goretex2 dus ik ben vrij overtuigd dat dit een zeer degelijk pak gaat zijn. Na ons reisje komende week gaat het eens in de was. Het Goretex membraan zou hiertegen bestand zijn.

Ik zie dat je van Sint-Niklaas bent, wel ik kocht het mijne bij Track langs de N70 te Waasmunster, ga het er gerust eens passen, Rudy en Nancy geven een goeie service.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie