Ps niet zo boos kijken als ik u groet
Deze ochtend om 07.40u een R 1150 Rt op het eind van de E40 begin keizer Karellaan => Bxll
Moderator: GVN
ja, heb ik ook gezien,bartdv schreef:Deze morgend rond 08u15 aan ninoofsesteenweg te Lennik aan de rode lichten ter hoogte van de Ford garage. Ne (blauwe) K1600GT als ik goe heb gezien toch
Al had ik bij de start toch de indruk dat het er meer waren...jakke schreef:3000 motoren op de Herfstrit!
Waaronder héél wat dwazerikken en lawaaimakers3000 motoren op de Herfstrit!
Zou kunnen.p@rick schreef:Al had ik bij de start toch de indruk dat het er meer waren...jakke schreef:3000 motoren op de Herfstrit!

Zoals steeds is er Kaf onder het Koren.Jan en Greet schreef:Waaronder héél wat dwazerikken en lawaaimakers3000 motoren op de Herfstrit!

Zoals altijd...Jan en Greet schreef:Waaronder héél wat dwazerikken en lawaaimakers3000 motoren op de Herfstrit!
Wat is de kans? vanmiddag in Diepenbeek deze kerel alweer tegengekomen, nu stond die langs de kant de bril en harnas van z'n hond te checkenMan in Black schreef:Vanmiddag in Visé, een trike met een Newfoundlander op de duozit...en had nog een crossbril op ook![]()
En nee ik was niet zat
madam was helaas te laat voor een foto.
Jo De Paepe schreef: ......om 10.15 vertrokken en om 13.45 in de sporthal
weinig bekend volk gezien in tegenstelling tot andere jaren
'k heb die tijden ook nog meegemaaktDirk Pauwels schreef:Niet mee gereden, veel te goe weer, niet genoeg modder op mijn nummerplaat.......![]()
![]()
En helaas veel te veel andere beslommeringen de laatste jaren.![]()
Ik heb zelfs de VZW Moerzeke herfstritten nog meegereden in de jaren 80. Vanaf 92 heb ik de rit ongeveer 18 keer meegereden denk ik.
3000 motoren is gezien het goede weer zeker geen record opkomst, ik heb jaren geweten dat het er dubbel zo veel waren. Niettemin toch een mooi geschenk aan het goede doel.
1 keer, in het jaar ons' heren 1994 of 95 denk ik, hebben we zelfs de rit 2 keer achter elkaar gereden, (met Ducati 900 SS), waren te vroeg in de sporthal den eerste keer, d'er waren nog geen koffiekoeken...2de keer ging vlotter want we moesten geen stempelkes meer halen
![]()
Aan zo'n tempo steken ze U nu in den bak en gooien ze de sleutel weg...
Met dienen boom over de weg waardoor iedereen rond moest rijden, denk wel dat dat toen was, ...wij hebben ons husky's daar toen met veel moeite overgetild, achteraf bleek dat we daar meer tijd mee kwijt waren dan met gewoon rond te rijdenJo De Paepe schreef:
'k heb die tijden ook nog meegemaakt![]()
alle herfstritten gereden sinds 92 . inclusief de stormrit .